  • 1. Data: 2002-01-24 20:39:26
    Temat: Potwierdzenie wydatkowania pieniędzy z Kasy Mieszkaniowej
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

    Szanowni Grupowicze !

    Zakończyłem oszczędzanie w Kasie Mieszkaniowej.
    Buduję dom systemem gospodarczym.
    Muszę udokumentować, iż wycofane z KM pieniądze
    wydałem na cel mieszkaniowy.

    Zatem mam pytanie :
    Czy muszę gromadzić tylko faktury VAT ?

    Skoro mogę kupić za pieniądze z KM mieszkanie
    na rynku wtórnym (bez faktury VAT), to US powien
    również uznać zwykłe rachunki za usługi i materiały
    budowlane.

    W przepisach nie jest to jednoznacznie sprecyzowane.

    Jak myślicie?
    Może ktoś to przerabiał?

    Sławek

  • 2. Data: 2002-01-25 09:02:29
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Sławek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zakończyłem oszczędzanie w Kasie Mieszkaniowej.
    > Buduję dom systemem gospodarczym.
    > Muszę udokumentować, iż wycofane z KM pieniądze
    > wydałem na cel mieszkaniowy.

    Pytanie: wkład oddali Ci na konto? No bo ja chcę spłacić część kredytu a oni
    mi mówią, że mi nie dadzą na konto - przez to nie będę mógł wybrać sobie
    korzystnego kursu euro.

    --
    radar
    GG2458209

  • 3. Data: 2002-01-25 17:05:01
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

    > Pytanie: wkład oddali Ci na konto? No bo ja chcę spłacić część kredytu a
    oni
    > mi mówią, że mi nie dadzą na konto - przez to nie będę mógł wybrać sobie
    > korzystnego kursu euro.

    Bez problemu. Pieniądze miałem na moim koncie
    w innym banku 3 dni po podpisanu dyspozycji wycofania.
    Sławek

  • 4. Data: 2002-01-29 12:56:05
    Od: "GB" <g...@i...katowice.pl>

    A wjakiej Kasie?