  • 1. Data: 2005-10-18 15:51:05
    Temat: jakie opłaty za pracownika?
    Od: "Agnieszka Koprek" <m...@o...pl>

    Witam,
    prowadzę działalność gospodarczą jako osoba fizyczna. Jakie składki będę
    musiała odprowadzać za zatrudnionego pracownika który pracuje w innej firmie
    i ma opłacany cały ZUS? Czy ja również muszę za niego odprowadzać składkę ?
    Chodzi mi o umowę o pracę i ewentualnie umowę na zlecenie.

    Dzięki za każdą radę

  • 2. Data: 2005-10-19 05:34:50
    Temat: Re: jakie opłaty za pracownika?
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Agnieszka Koprek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firmie i ma opłacany cały ZUS? Czy ja również muszę za niego odprowadzać
    > składkę ? Chodzi mi o umowę o pracę i ewentualnie umowę na zlecenie.

    W przypadku umowy o pracę musisz odprowadzić komplet skąłdek.
    Umowa zlecenie - tylko zdrowotna, jesli zleceniobiorca zarabia w innej
    firmie min. 849zł.