  • 1. Data: 2003-06-30 19:39:43
    Temat: komornik - terrorysta
    Od: "Jola" <b...@w...pl>

    Witajcie.

    Mam taki oto problem.
    Komornik przeprowadził egzekucję - zabrał (fizycznie)
    kasę fiskalną.
    Czy miał prawo to zrobić? Przecie to narzędzie mojej
    pracy niezbędne do jej wykonywania.
    Mam zamiar wnieść skargę na czynności komornika,
    ale jak sądzicie - jakie mam szanse?

    Ja zadnych długów nie narobiłam, być może dotyczą
    one właściciela lokalu, od którego lakal podnajmuję.

    Terrorysta po prostu przyszedł i zabrał twierdząc, że
    to co w podnajmowanym lokalu się znajduje może być
    przedmiotem egzekucji.
    Może i jest tak jak powiedział - tylko jak mam się teraz
    rozliczyć z Urzedem Skarbowym.
    Koniec miesiąca - muszę zrobić raport fiskalny (miesięczny)
    no i wypełnić deklarację VAT.

    Ktoś co doradzi ? podpowie ?
    pozdrawiam Jolka

  • 2. Data: 2003-06-30 19:51:18
    Temat: Re: komornik - terrorysta
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Jola" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozliczyć z Urzedem Skarbowym.
    > Koniec miesiąca - muszę zrobić raport fiskalny (miesięczny)

    W mojej ocenie nie mial prawa tego zrobic. To jest tak jakby zabral
    wirtualnego 'urzednika' skarbowego, tymbardziej ze kasa jest Twoja
    wlasnoscia a nie wierzyciela.
    Ja zawiadomil bym o tym fakcie US.
    Jezeli lokal jest podnajmowany i komornik nie sciaga Twoich dlugow to moze
    tylko i wylacznie skierowac do Ciebie
    pismo o zajeciu wierzytelnosci dluznika i nakazac przekazywanie np. czynszu
    na konto komornika.

    Darek

  • 3. Data: 2003-07-01 15:44:04
    Od: "jurek" <jerzy_malkowski@KONIECZNIE _WYTNIj.poczta.onet.pl>

    > W mojej ocenie nie mial prawa tego zrobic. To jest tak jakby zabral
    > wirtualnego 'urzednika' skarbowego, tymbardziej ze kasa jest Twoja
    > wlasnoscia a nie wierzyciela.

    ja bym zgłosił na policji kradzież kasy. w US jakby co będziesz kryta.

    j.