  • 1. Data: 2003-06-30 13:46:49
    Temat: Zmiana adresu DG - terminy
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    W ciągu ilu dni muszę zgłosić zmianę adresu zameldowania (równocześnie
    miejsce prowadzenia dg) do US i ZUS, jeśli nowy adres podlega tym samym
    placówkom?

    Pozdrawiam, seba

  • 2. Data: 2003-07-01 09:23:24
    Temat: Re: Zmiana adresu DG - terminy
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "SebaeL" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W ciągu ilu dni muszę zgłosić zmianę adresu zameldowania (równocześnie
    > miejsce prowadzenia dg) do US i ZUS, jeśli nowy adres podlega tym samym
    > placówkom?
    ---------------------------------------
    Co do Skarbowego to coś mi się kołacze po głowie 14 dni na aktualizaje zmian
    ale ZUS -7 dni.
    To że jesteś dalej w jednym US nie ma wpływu na termin aktualizacji.Jeśli
    bładze to prosze o poprawke.
    Pozdrawiam Wiola

  • 3. Data: 2003-07-02 20:40:44
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Tako rzecze p...@p...com.pl:

> [...]
    > zmian ale ZUS -7 dni.
    > To że jesteś dalej w jednym US nie ma wpływu na termin
    > aktualizacji.Jeśli bładze to prosze o poprawke.

    Co do US to 14, ale dla VATowcow 7 dni -trzeba jednak przyznać że
    przynajmniej w Poznaniu US nie sąskrupulatne co do terminu i rsczej nie
    dostałbyś kary - byle tę aktualizację zrobić.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    Winston Churchill