  • 1. Data: 2004-03-20 11:02:43
    Temat: konto konieczne?
    Od: "Krzysztof Kraszewski" <k...@o...pl>

    Jako osoba fizyczna prowadzę dzial.gospodarcza.(sklepik)(1-na osoba)
    Czy posiadanie konta z tym zwiazane jest obowiazkowe,czy mozna sie
    poslugiwac zwyklym?
    Oplaty z tyt.posiadania konta to ok.35zl za mc.x 12 to 420.-zł."za
    frajer"przez rok.
    Jak obejsc ten durny przepis a wlasciwie ukryty podatek?
    KK

  • 2. Data: 2004-03-20 18:07:13
    Temat: Re: konto konieczne?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 20. marca 2004 12:02 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Krzysztof Kraszewski:

    konta? chodzi o <k...@o...pl> ? Możesz go używać :-D

    > Oplaty z tyt.posiadania konta to ok.35zl za mc.x 12 to 420.-zł."za
    > frajer"przez rok.

    E, słyszałem, że o2 jest bezpłatne ;)

    > Jak obejsc ten durny przepis a wlasciwie ukryty podatek?

    No dobra, zgaduję, że chodzi Ci o rachunek bankowy. Polecam np. mbank. Masz
    prawie bez opłat. Albo Inteligo. Nieco drożej, ale też przeżyjesz.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2004-03-20 18:18:58
    Od: " nocnyMarek" <n...@W...gazeta.pl>

    Krzysztof Kraszewski <k...@o...pl> napisał(a):

    > Jako osoba fizyczna prowadzę dzial.gospodarcza.(sklepik)(1-na osoba)
    > Czy posiadanie konta z tym zwiazane jest obowiazkowe,czy mozna sie
    > poslugiwac zwyklym?
    Jeśli będziesz tego konta używał wyłącznie
    do opłat za ZUS i dochodowy własny to MZ nie,
    ale płacić VATu czy kontrachentom za towary juz Ci nie wolno.

  • 4. Data: 2004-03-20 18:33:45
    Od: " nocnyMarek" <n...@W...gazeta.pl>

    nocnyMarek <n...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > ale płacić VATu czy kontrachentom za towary juz Ci nie wolno.
    kontrahentom też nie :-)))