  • 1. Data: 2004-03-20 09:28:32
    Temat: kwestia ZUSu
    Od: "abs" <a...@a...net.pl>

    Czy mogly sie ktos odniesc do tego watku na pl.biznes:
    konstytucja jest prawda ?
    Pozdrawiam,
    ABS

  • 2. Data: 2004-03-20 09:53:54
    Temat: Re: kwestia ZUSu (było .biznes: Sprzedaż....)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    [uwaga, crosspost z .podatki w związku z pytaniem do .biznes :)]
    On Sat, 20 Mar 2004, abs wrote:

    >+ Czy mogly sie ktos odniesc do tego watku na pl.biznes:
    >+ z konstytucja jest prawda ?

    W ostatnim poście jakby zmiękł do pozycji: "pokaż mi ustawę".
    Myślę że ten tekst (ustawa o SUS oczywiście):
    +++
    Art. 6. 1.
    Obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnemu i rentowym podlegają
    [...] osoby fizyczne, które na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej są:
    [...]
    5) osobami prowadzącymi pozarolniczą działalność oraz osobami z nimi
    współpracującymi,
    ---

    ...jest "czymś na miejscu" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał; wybywający z grupy na trochę)