  • 1. Data: 2003-11-12 12:27:53
    Temat: kpr czy kh ?
    Od: "trc" <m...@w...pl>

    Witam!
    Sytuacja wygląda następująco:
    w tym roku mam obrót który mnie kwalifikuje na KH
    natomiast zamierzam zakończyć działalność do końca stycznia 2004.
    Czy w tym przypadku w styczniu księgowość musi być pełna czy książka
    przejdzie?

    Pozdrowienia dla grupowiczów,
    Piotrek.

  • 2. Data: 2003-11-12 13:08:00
    Temat: Re: kpr czy kh ?
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "trc" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > natomiast zamierzam zakończyć działalność do końca stycznia 2004.
    > Czy w tym przypadku w styczniu księgowość musi być pełna czy książka
    ---------------------------------
    Jesli obroty za rok 2003 nie przekrącza określonego limitu do KH to w roku
    2004 możesz prowadzić KH ale zgłaszasz to US w 2003 roku albo prowadzisz KPi
    R i zgłaszasz to do US w Styczniu 2004
    Wiola

  • 3. Data: 2003-11-12 15:35:05
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "Wiola" <p...@s...com.pl> wrote in message

> [...]
    > 2004 możesz prowadzić KH ale zgłaszasz to US w 2003 roku albo prowadzisz

    wg mnie pytający mówił o sytuacji, że ma "obrót kwalifikujący na KH" czyli
    przekraczający limit

    Magda

  • 4. Data: 2003-11-12 17:05:13
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@S...pl> napisał w wiadomości

    > "Wiola" <p...@s...com.pl> wrote in message

    > KPi
    > >
    > wg mnie pytający mówił o sytuacji, że ma "obrót kwalifikujący na KH" czyli
    > przekraczający limit
    Fakt przepraszam zle coś czytałam .
    Wiola