  • 11. Data: 2003-06-05 22:46:48
    Temat: Re: księgowanie faktury importowej
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    news:59gvdvsaqjm6qocge1bsbrb4uunk1vgbng@4ax.com...
    > Pięknego dnia Thu, 5 Jun 2003 23:49:57 +0200, "Wioletta Pikorska"
    > <w...@j...com.pl> zakodował:

    > Pytanie było jasne - księgowanie faktury importowej. Ani słowa o
    > sadzie, który może przyjść za dzień, dwa, pół roku - nie zmienia to
    > faktu, że fakturkę trzeba zaksięgować.
    Dla ciebie było wszytko zrozumiałe Ok Wiec dla mnie również jest zrozumiałe
    że razem z faktura mam Sad i nie przychodzi do mnie za dzień dwa i pół roku
    mam wszytko razem po odprawie .Płace cło jeśli jest Vat i otrzymuje
    dokumnety odprawy.Więc łącze razem te dokumenty i dekrety są dla mnie jak by
    razem i dlatego dodałem dekret Vatu.
    Wiola

  • 12. Data: 2003-06-05 23:31:46
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Fri, 6 Jun 2003 00:46:48 +0200, "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> wrote:

> [...]
    >mam wszytko razem po odprawie .Płace cło jeśli jest Vat i otrzymuje
    >dokumnety odprawy.Więc łącze razem te dokumenty i dekrety są dla mnie jak by

    No i do zaksiegowania sa jeszcze roznice kursowe - SAD jest wedlug kursu
    sredniego NBP, faktura oplacona po kursie sprzedazy waluty twojego banku - przy
    "duzych" fakturach roznice moga byc spore - wiec mozna je ksiegowac.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *

  • 13. Data: 2003-06-06 07:05:49
    Temat: OT: księgowanie faktury importowej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jun 2003, Wioletta Pikorska wrote:

    >+ Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> [...]
    [...uwaga porządkowa...]
    >+ Panowie robicie dziś za Maddy ?

    ...ktoś musi... ;)