  • 1. Data: 2003-06-05 08:39:56
    Temat: ceryfikat na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych
    Od: "Beata" <a...@r...pl>

    Witam,
    Gdybyście byli mi w stanie pomoc, szukam jakis przykladowych testów na
    egzamin na certyfikat księgowego.

    Beata R

  • 2. Data: 2003-06-05 09:25:23
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Beata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Gdybyście byli mi w stanie pomoc, szukam jakis przykladowych testów na
    > egzamin na certyfikat księgowego.
    >
    > Beata R
    Raczej trudno osiągalne tez bym chciała ale próbuje się przygotowywać na
    pytaniach na Doradce podatkowego .Niestety na Doradce opracowali ustawowo a
    na certyfikat niestety nie ma .
    Pozdrawiam Wiola

  • 3. Data: 2003-06-05 09:43:31
    Od: "Beata" <a...@r...pl>

> [...]
    > pytaniach na Doradce podatkowego .Niestety na Doradce opracowali ustawowo

    Szkoda, szkolenia sa strasznie drogie a tak trudno nie widząc czego mozna
    sie spodziewac ..A skad wziełas pytania na doradce ?
    Beata R

  • 4. Data: 2003-06-05 09:55:44
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > Szkoda, szkolenia sa strasznie drogie a tak trudno nie widząc czego mozna
    > sie spodziewac ..A skad wziełas pytania na doradce ?
    > Beata R
    Fakt szkolenia są drogie i do tego i tak tam nie dadzą testów (ja byłam z
    Inforu ).Też sugerowali żeby uczyć się z pytań na doradce.Pytania można
    kupić w formie książkowej w ksiągarni Ministerstwa w Warszawie albo zamówić
    pocztą kosztuje coś koło 50 zł Jest też wersja wzbogacona o odpowiedzi ale
    ta kosztuje juz coś koło 200 zł .Pozostaje tylko znaleść czas na nauke ale
    ja jakoś zupełnie nie mogę się zabrać a świadomość że zdaje tylko coś koło
    10 % osób wcale nie pomaga.
    Pozdrawiam Wiola

  • 5. Data: 2003-06-05 11:07:12
    Od: "Jarek" <j...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ja jakoś zupełnie nie mogę się zabrać a świadomość że zdaje tylko coś koło

    Dlatego zamiast kuć na egzamin zdecydowałem się na studia podyplomowe na AE
    drogo ale bez egzaminu

  • 6. Data: 2003-06-05 11:12:59
    Od: "Beata" <a...@r...pl>

    .Pozostaje tylko znaleść czas na nauke ale

    > Dlatego zamiast kuć na egzamin zdecydowałem się na studia podyplomowe na
    AE
    > drogo ale bez egzaminu

    Tez rozwiązanie :))
    Ata