  • 1. Data: 2003-12-22 09:02:25
    Temat: ksiegowosc - ksiazka, podrecznik?
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    witam,

    jaka ksiazke polecicie zeby zapoznac sie z zasadami i praktyka prowadzenia
    ksiegowosci w malej jednoosobowej firmie? kpir, vat, zus itp. oczywiscie na
    rok 2004.

    wojtek

    ps. probowalem w archiwum ale trudno przebrnac przez gaszcz ogloszen typu
    "poprowadze ksiegowosc" ktore sie znajduja przy okazji :(

  • 2. Data: 2003-12-22 10:31:05
    Temat: Re: ksiegowosc - ksiazka, podrecznik?
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > ps. probowalem w archiwum ale trudno przebrnac przez gaszcz ogloszen typu
    > "poprowadze ksiegowosc" ktore sie znajduja przy okazji :(

    Jaaaaaaaaaaaa ?????? Ja to polecam Ci jeden adres i na tym bym poprzestał,
    bo reszta to :
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    tam znajdziesz wszystko .. ale musisz się nauczyć czytać ......
    Resztę ...... jeśli będziesz grzeczny, miły, sympatyczny, a nie taki jak ja,
    kurdelebele, możesz tutaj otrzymać, pisząc posty tu i tam. Oczywiście
    książką możesz sobie jeszcze ... podetrzeć ..... bo nie oskarżysz autora o
    bzdety, on się wyłga, że opisał swoje zdanie.
    Nadinterpretacja prawa przez urzędników jest w naszym ..........tym kraju
    nagminna.
    Wg mnie szkoda pieniędzy na książki, które zaraz się zdezaktualizują
    ........ "mientki" papier jest tańszy.

    A poza tym masz to:
    http://www.mf.gov.pl/aktualnosci/index.php
    http://www.zus.gov.pl/
    i dodatkowo:
    http://www.infor.pl/
    http://www.student.lex.pl/index_n.html
    http://www.prawo.fri.pl/
    http://portalfk.pl/content/home.html
    http://podatki.interia.pl/
    http://prawo.hoga.pl/
    http://gospodarka.gazeta.pl/podatki/0,0.html
    http://klasyfikacje.pl/drzewo.php
    http://www.abc.com.pl/

    To jest więcej niż książki, a jeśli Ci mało, dobrzy ludzie rzucą Ci jeszcze
    kilka aktualnych adresów.
    Czy nie lepsze od książki???

    Poza wszystkim, kiedy już poznasz zakres pdof i vat oraz us i uz a także
    mimo wszystko .... pp, wrócić możesz do pomysłu o przekazaniu dokumentów
    biura rachunkowego, lub zatrudnieniu księgowej.
    :))))))))))))))))))))))))))))))

    pozdrawiam
    fart

    kurdefrak ... a swoją drogą, to jestem już niemal pewien, że ludzie idą po
    najmniejszej linii oporu i płacą gówniane pieniądze "pani księgowej" za
    zliczanie faktur, nie bardzo wiedząc o co w tym wszystkim chodzi ........ i
    mają wrażenie, że jest dobrze, oczywiście do pierwszej kontroli US .....
    aleeee to już inna para tematów........

  • 3. Data: 2003-12-22 11:06:07
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

> [...]
    > mają wrażenie, że jest dobrze, oczywiście do pierwszej kontroli US .....

    dziekuje ci za ten obszerny wywod, niestety nie na temat. :) w dalszym ciagu
    poszukuje rzeczonej lektury.

    wojtek

  • 4. Data: 2003-12-22 11:20:32
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > dziekuje ci za ten obszerny wywod, niestety nie na temat. :) w dalszym
    ciagu
    > poszukuje rzeczonej lektury.
    > wojtek

    A wlazł na podane strony ??!!!!!!!!!!!!!!
    A zobaczył, co tam zawarte, że zabiera głos ????????!!!!!!!! :))))))))))

    Kurdelebele .......... przecież w tych linkach są cztery książki ... i to za
    darmo ......

    a jak one są nie na temat ... to chyba nie wiem co chcesz .....

    pozdrawiam
    fart

    kurdebarak ............... coraz bliżej świeta , coraz bliżej święta

  • 5. Data: 2003-12-22 12:06:01
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > ciagu
    >
    > A wlazł na podane strony ??!!!!!!!!!!!!!!
    > A zobaczył, co tam zawarte, że zabiera głos ????????!!!!!!!! :))))))))))

    po co te nerwy? :)
    zerknalem.

    > Kurdelebele .......... przecież w tych linkach są cztery książki ... i to
    za
    > darmo ......

    ale ja chce zaplacic. i miec na papierze. w skondensowanej formie. nie
    przyszlo ci do glowy ze moge miec takie wymagania?
    za linki oczywiscie dziekuje, napewno skorzystam. zreszta wiele z nich juz
    znam.

    wojtek

  • 6. Data: 2003-12-22 18:39:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Dec 2003, Wojciech Jakóbczyk wrote:
    [...]
    >+ ps. probowalem w archiwum ale trudno przebrnac przez gaszcz ogloszen typu
    >+ "poprowadze ksiegowosc" ktore sie znajduja przy okazji :(

    Aby nie przesadzasz ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2003-12-22 18:49:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Dec 2003, Wojciech Jakóbczyk wrote:
    [...do farta...]
    >+ > A wlazł na podane strony ??!!!!!!!!!!!!!!
    >+ > A zobaczył, co tam zawarte, że zabiera głos ????????!!!!!!!! :))))))))))
    >+
    >+ po co te nerwy? :)

    :)
    On tak musi, bez ekspresji ani rusz :)
    I tak ciesz się że Maddy nie podpadłeś ;)

    >+ > Kurdelebele .......... przecież w tych linkach są cztery
    >+ > książki ... i to za darmo ......
    >+
    >+ ale ja chce zaplacic. i miec na papierze. w skondensowanej formie.

    Skondensowanej ?? Acha.
    ...ile płacisz za kartkę 16stron/kartka, a jak chcesz to jakimś
    programem skondensuję bardziej ? ;)
    Ma być w kolorze ? :)

    >+ nie przyszlo ci do glowy ze moge miec takie wymagania?

    ...może i mu przyszło. I sam uważam że "papier" ma czasem zalety
    (autobus, pociąg...) :) Ale koncept z wydrukiem spełnia ten
    wymóg !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 8. Data: 2003-12-22 20:54:33
    Od: "Fires" <f...@f...mail.pl>

    Użytkownik "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bs6j6r$iv3$1@inews.gazeta.pl...
    [...]
    aleeee to już inna para tematów........

    > dziekuje ci za ten obszerny wywod, niestety nie na temat. :) w dalszym
    ciagu
    > poszukuje rzeczonej lektury.

    Na podanych stronach znajdziesz najbardziej aktualne dokumenty w formacie
    PDF lub DOC do wydrukowania. Potem bindowanie i jest gotowa ksiązka. Jezeli
    jednak sie upierasz przy literaturze drukowanej, to może znajdziesz cos
    tutaj :-):
    http://www.malbork.biz.pl/booksl.php?mn=1300&d=Bizne
    s&g=Księgowość&page=1

    --