  • 1. Data: 2003-12-22 08:27:28
    Temat: Zaplacilem za duzo w listopadzie.
    Od: Tomasz Kałużny <tomaszka@QWA_NIE_SPAMUJ.selen.lt>

    No wlasnie... I teraz mam problem. Okazalo sie, ze za pazdziernik
    zaplacilem za duza zaliczke (kilkadziesiat zl). Jak to rozliczyc teraz?
    Czy mam odjac sobie ta nadplate od zaliczki za listopad, a jak tak to
    gdzie to uwzglednic w PIT? Czy w takim razie za grudzien mam zaplacic
    zaliczke w wysokosci 'normalnej' czy takiej samej (pomniejszonej) jak za
    listopad?

    Pozdrawiam. Tomek.

    P.S> Jesli bylo juz na grupie to przepraszam, ale w natloku obowiazkow
    nie moge przekopac archiwum, a czas goni.

  • 2. Data: 2003-12-22 18:26:08
    Temat: Re: Zaplacilem za duzo w listopadzie.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Dec 2003, Tomasz Kałużny wrote:

> [...]
    >+ zaplacilem za duza zaliczke (kilkadziesiat zl). Jak to rozliczyc teraz?
    >+ Czy mam odjac sobie ta nadplate od zaliczki za listopad, a jak tak to

    ...nigdzie. Formalnie nadpłaciłeś to sobie potrącisz i tyle.
    Na wypadek przeoczenia przez US zazwyczaj do najbliższego PITa
    dołączam (zszywaczem) karteczkę: "nadpłata za ... było: miało
    być: zaliczono na najbliższy podatek....".

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)