  • 1. Data: 2002-05-27 11:05:34
    Temat: międzynarodowe standardy rachunkowości
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Ktos tu juz o nie pytał, ale nie wiem czy otrzymał odpowiedź. Czy są
    gdzieś w necie dostępne po polsku? Bo ja tez byłabym bardzo
    zainteresowana.
    Druga sprawa - czy komitet standardów rachunkowości i krajowe
    standardy w ogóle istnieją? Czy to ciągle "byt ustawowy"?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2002-05-27 13:09:47
    Temat: Re: międzynarodowe standardy rachunkowości
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...
    > Ktos tu juz o nie pytał, ale nie wiem czy otrzymał odpowiedź. Czy są
    > gdzieś w necie dostępne po polsku? Bo ja tez byłabym bardzo
    > zainteresowana.

    Obawiam się, że nie ma:-(

    > Druga sprawa - czy komitet standardów rachunkowości i krajowe
    > standardy w ogóle istnieją? Czy to ciągle "byt ustawowy"?

    Komitet chyba już istnieje - ale nic nie "spłodził"

    Orka

  • 3. Data: 2002-05-30 19:10:48
    Od: "wojtek1234" <w...@p...onet.pl>

    mam zeskanowane prosze o kontakt jeżeli jesteś zainteresowana