  • 1. Data: 2002-02-03 12:18:49
    Temat: nota księgowa - f-a wewnętrzna?
    Od: "Tomek" <m...@p...com>

    przekazałem pracownikom bony towarowe - całkowicie finansowane z funduszu
    socjalnego - supermarket wystawił mi na bony notę księgową, a na swoją
    prowizję fakturę vat -
    Pytanie: czy muszę wystawić fakturę wewnętrzną do noty księgowej i do tej
    faktury od prowizji
    a co mam zrobić z fakturą za słodycze na paczki sfinansowane całkowicie z
    ZFŚS - chyba też faktura wew. ???

  • 2. Data: 2002-02-04 11:08:02
    Temat: Re: nota księgowa - f-a wewnętrzna?
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Tomek napisał(a):

> [...]
    > faktury od prowizji
    > a co mam zrobić z fakturą za słodycze na paczki sfinansowane całkowicie z

    Fakturą na prowizję supermarketu, na słodycze do paczek oraz notą za
    bony obciążasz konto funduszu socjalnego łacznie z VAT (nie
    odliczasz).
    I tyle. To koniec
    Swoja drogą supermarket na bony powinien wystawić rachunek a nie notę.
    Ale to już inna bajka.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-02-04 11:52:55
    Od: Maddy <m...@i...pl>

  • 4. Data: 2002-02-04 12:20:37
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...

    > Swoja drogą supermarket na bony powinien wystawić rachunek a nie notę.
    > Ale to już inna bajka.

    Dlaczego?

    Karol

  • 5. Data: 2002-02-04 18:43:56
    Od: "Tomek" <m...@p...com>

    Oj Maddy mylisz się - muszę wystawić f-rę wew i pokazać w deklaracji vat
    jako sprzedaż zwolniona - mimo, żę nie odliczam vatu i idzie brutto na
    socjal

  • 6. Data: 2002-02-05 18:11:40
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Tomek wrote:

    > Oj Maddy mylisz się - muszę wystawić f-rę wew i pokazać w deklaracji vat
    > jako sprzedaż zwolniona - mimo, żę nie odliczam vatu i idzie brutto na
    > socjal
    To pokarz mi paluszkiem podstawe prawna, bo może ja głupia jestem.

    Jakoś jak nas kontorola 2 lata temu trzepała z VATu to nie mieli żadnych
    zastrzeżeń do funduszu socjalnego, a NIGDY nie wystawiano faktur
    wewnętrznych. A było tego sporo - bonów, paczek dla dzieci, paczek dla
    pracowników, w porywach pracowało w firmie ok 100 osób.
    Sprawdzili tylko czy od zakupów ze środków FS nie było odliczania VAT.

    Czyżbym przegapiła zmiane przepisów?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk