  • 1. Data: 2002-02-03 08:23:37
    Temat: Skladka na ubezp. zdrow w PIT-36
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy odliczajac od podatku skladki na ubezpieczenie zdrownotne w PIT-36 za
    rok 2001 biezemy skladki ZAPLACONE faktycznie w 2001, czy rowniez skladke
    za grudzien 2001, zaplacona do 10.01.2002?
    Jesli nie uwzgledniamy skladki za grudzien 2001, to rozumiem, ze wliczamy
    jednak skladke za grudzien 2000, oplacona w styczniu 2001?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-02-03 11:18:23
    Temat: Re: Skladka na ubezp. zdrow w PIT-36
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jesli nie uwzgledniamy skladki za grudzien 2001, to rozumiem, ze wliczamy
    > jednak skladke za grudzien 2000, oplacona w styczniu 2001?

    faktycznie zapłacone w danym roku
    i tylko kwoty przypadające na należność główną a nie na odsetki (jeśli była
    płatność po terminie)
    pozdr
    KTP

  • 3. Data: 2002-02-03 11:22:18
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "ktp" <k...@a...net> wrote in message

> [...]
    > skladke

    > faktycznie zapłacone w danym roku
    > i tylko kwoty przypadające na należność główną a nie na odsetki (jeśli

    a jak wygląda kwestia rozliczania się przy umowie o pracę? Pracodawca
    wystawia PIT 11 ze składkami odliczonymi w 2001 czy zapłaconymi w 2001? (mam
    umowę o pracę (wynagrodzenie za grudzień wypłacone w grudniu) - no i tak
    samo sprawa z zaliczkami na podatek dochodowy.

    Magdip

  • 4. Data: 2002-02-03 14:25:11
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    a co ze skladka na ubez. zdrow. w roku 2002? Ile mozna wpisac do PIT-5?

    Byly jakies obostrzenia w tym zakresie o ile pamietam od stycznia 2002...

    Pozdrawiam,

    Piotr