  • 11. Data: 2003-01-24 19:13:26
    Temat: RE: obciazenie za telefon sluzbowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Jan 2003, 30za60 wrote:
    [...Karol...]
    >+ >Jakbys nie dzwonil ze sluzbowej komorki prywatnie, [...]
    >+ zużyty na rozmowę to nic (1 impuls 0,19 zł = 3 minuty rozmowy
    >+ miejscowej. 20 zł:0,19x3 min = 315 minut = ponad 5 godzin

    Zaraz, w której sieci komórkowej dają 3 min. rozmowy za 19 groszy ??
    Ja też chcę !! ;>
    Chyba że dają zaczynając od rachunków liczonych w kzł/miesiąc, to
    się wycofuję ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2003-01-24 20:35:00
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "rafal" <r...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Czy cos takiego moga zrobic?

    MOGĄ.

    Skoro taki akuratny, ze płatną prywatę wykazujesz, to nie dociera do ciebie, ze
    gdybyś najpierw dzwonił służbowo, a po wyczerpaniu
    limitu prywatnie, to cala prywata byłaby do zapłacenia ?????

    Ja mogę ubolewać nad Twoim szefem, ze musi się takimi pierdołami zajmować i jeszcze
    głąbom tłumaczyć, ze postępuje słusznie.
    polak= złodziej ??????
    Złodziej to kto inny. ty jesteś uczciwy:-(