  • 1. Data: 2007-04-18 14:53:45
    Temat: pit z urzedu pracy
    Od: "A.Walczyński" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Pod koniec roku od dostawałem zasiłek dla bezrobotnych (w wysokości 120%
    tj. ok. 640 zl brutto a po odliczeniu składek wychodzi coś ok. 550 zł) z
    Urzędu Pracy, konkretnie listopad, grudzień. Z UP dostałem PIT-11 i
    jakoś nie mogę się połapać z tymi sumami.

    W rubrykach przychód i dochód jest suma 1108,50 zł (to jest chyba suma
    netto z dwóch miesięcy zasiłku),
    w pobranych zaliczkach jest 73 zł,
    i składki na ubezp. zdrowotne 49,56 zł.

    Po rozliczeniu tego wychodzi mi niedopłata na ok. 90 zł. Czy ja dobrze
    liczę? Czy to możliwe że po dwóch miesiącach otrzymywania zasiłku muszę
    dopłacić 90 zł? Te zaliczki wyglądają jakoś nisko, może grudniowa
    zaliczka została pobrana w styczniu? No ale może coś źle liczę? Proszę o
    podpowiedź i dziękuję za pomoc.
    --
    Pozdrawiam,
    A. Walczyński

  • 2. Data: 2007-04-18 17:19:45
    Temat: Re: pit z urzedu pracy
    Od: piotr <p...@o...eu>

    A.Walczyński napisał(a):
> [...]
    > dopłacić 90 zł? Te zaliczki wyglądają jakoś nisko, może grudniowa
    > zaliczka została pobrana w styczniu? No ale może coś źle liczę? Proszę o

    a mi wyszło, że masz 73 zł nadpłaty

  • 3. Data: 2007-04-19 10:23:31
    Od: "A.Walczyński" <a...@p...onet.pl>

    > a mi wyszło, że masz 73 zł nadpłaty

    A możesz to jakoś uzasadnić? Wrzuciłem te liczby do programu
    rozliczającego PIT-y i wyszło mi 73 zł niedopłaty???
    --
    A.W.

  • 4. Data: 2007-04-19 12:01:07
    Od: piotr <p...@o...eu>

    A.Walczyński napisał(a):

    > A możesz to jakoś uzasadnić? Wrzuciłem te liczby do programu
    > rozliczającego PIT-y i wyszło mi 73 zł niedopłaty???
    > --
    > A.W.

    napisz na gg 1812933, będzie szybciej