  • 1. Data: 2005-03-17 07:43:33
    Temat: pit37 i brak ciaglosci pracy
    Od: h...@n...pl

    Witam

    Mam takie pytanie. W zeszlym roku mialem podpisane 4 umowy -
    chronologicznie:

    - umowa o prace
    - umowa o dzielo
    - umowa o dzielo
    - umowa o prace

    i zadna z tych omow nie kolidowala z innymi - chodzi mi o okresy trwania
    tych umow (nie nakladaly sie).
    Za umowe o dzielo nie jest placony ZUS z tego co wiem.
    Pomiedzy umowami o prace - nie bylem zarejestrowany jako bezrobotny -
    czyli nie mialem oplacanego ZUS-u, itd.

    Czy w takiej sytuacji - kiedy jest brak ciaglosci pracy - czy jakos
    inaczej wylicza sie pit37 ?
    Pewna osoba powiedziala mi ze tak jest - tyle tylko ze ja niczego takiego
    nie znalazlem w informatorze do pit37 - i szukam jakiegos potwierdzenia.

    Uruchomilem program sciagniety z gazeta.pl (oryginalnie chyba z
    www.pity.pl ?) i ten program nie pyta o ciaglosc pracy.
    Nie wiem teraz gdzie szukac jakichs informacji na ten temat.

    hti

  • 2. Data: 2005-03-17 07:45:16
    Temat: Re: pit37 i brak ciaglosci pracy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    h...@n...pl wrote:
> [...]
    > www.pity.pl ?) i ten program nie pyta o ciaglosc pracy.
    > Nie wiem teraz gdzie szukac jakichs informacji na ten temat.

    Nie ma czegoś takiego jak ciągłość pracy przy wypełnianiu pit.
    Jedyny moment, w którym trzeba pomyśleć to koszty uzyskania przychodu.
    102.25 za każdy miesiąc w którym pracowałeś chociaż jeden dzień.
    Oczywiście mówię o umowie o pracę. Zwykle, ale nie zawsze, jest to to co
    na pit-11/8b

    Pity z umów o dzieło dodajesz i przepisujesz jak leci.

  • 3. Data: 2005-03-17 08:23:32
    Od: h...@n...pl

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    > Nie ma czego? takiego jak ci?g?o?? pracy przy wype?nianiu pit.
    > Jedyny moment, w którym trzeba pomy?le? to koszty uzyskania przychodu.
    > 102.25 za ka?dy miesi?c w którym pracowa?e? chocia? jeden dzie?.
    > Oczywi?cie mówi? o umowie o prac?. Zwykle, ale nie zawsze, jest to to co
    > na pit-11/8b
    >
    > Pity z umów o dzie?o dodajesz i przepisujesz jak leci.

    Ok, rozumiem.

    Czyli jesli umowy o prace (nie o dziela) zaczynaly sie i konczyly w
    granicach pelnych miesiecy - tzn. pierwsza umowa o prace ustala z ostatnim
    dniem danego miesiaca, a nastepna umowa o prace rozpoczela w pierszym dniu
    miesiaca - to nie musze sie niczym przejmowac i po prostu przepisac to co
    jest w pit11/8b i podsumowac.

    Dzieki za bardzo szybka odpowiedz - to rzadkosc na niektorych grupach.

    hti

  • 4. Data: 2005-03-17 08:34:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    h...@n...pl wrote:

> [...]
    > miesiaca - to nie musze sie niczym przejmowac i po prostu przepisac to co

    Ogólnie tak.
    polecam www.pity.pl

    Zobacz czy jak policzysz ile miesiecy pracowałeś i pomnożysz przez
    102.25, to ci się zgodzi z kosztami uzyskania przychodu wpisanymi w
    pit-11/8b.
    Powinno, jeżeli wypłaty były regularnie w każdym miesiącu.