  • 1. Data: 2003-10-02 23:38:06
    Temat: płatnik PE na 2 maszynach
    Od: "livman" <l...@W...pl>

    Czy ktos wie czy da sie zainstalowac platnik przekaz elektroniczny na dwoch
    roznych maszynach (np. jedna w pracy druga w domu) na jednym privkey'u, czy dla
    kazdej maszyny trzeba wygenerowac oddzielne w01?

  • 2. Data: 2003-10-03 06:41:36
    Temat: Re: płatnik PE na 2 maszynach
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "livman" <l...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy dla
    > kazdej maszyny trzeba wygenerowac oddzielne w01?

    Mozna bez problemu.
    W jednym generujesz W01, ZUS, wracasz, odbierasz certyfikat i wczytujesz go
    rowniez na
    drugiej maszynie. Klucz masz na dyskietce wiec nie ma problemu gdzie ja
    'wlozysz'
    Pozostaje tylko problem spojnosci danych. Jezeli bedziesz wysylal z jednego
    i drugiego to
    w obu masz rozne dane dotyczace np. tego samego platnika.
    Ale to juz inna sprawa

    Darek