  • 1. Data: 2005-10-27 16:41:02
    Temat: podatek liniowy
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Jeśli ktoś zaczyna działalnośc teraz i wybiera podatek liniowy, to
    składając PIT za cały rok /do teraz był na umowie o pracę/ jak będzie się
    rozliczać?
    Jeśli ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat to proszę o odpowiedż.
    Maria

  • 2. Data: 2005-10-27 16:43:22
    Temat: Re: podatek liniowy
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozliczać?
    > Jeśli ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat to proszę o odpowiedż.

    moge cos w numerkach namieszac, ale napewno wypelnisz dwa pity:
    PIT36L - dla DG z liniowym
    PIT37 - dla etatu

  • 3. Data: 2005-10-27 16:51:04
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > moge cos w numerkach namieszac, ale napewno wypelnisz dwa pity:
    > PIT36L - dla DG z liniowym
    > PIT37 - dla etatu

    To nie łączy się jednych i drugich dochodów.
    Przed wprowadzeniem liniowego dochody z działalności i z pracy rozliczało
    się na 1 PIT, tylko wpisywało w inne rubryki.

  • 4. Data: 2005-10-27 18:09:44
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > To nie łączy się jednych i drugich dochodów.
    > Przed wprowadzeniem liniowego dochody z działalności i z pracy rozliczało
    > się na 1 PIT, tylko wpisywało w inne rubryki.

    To Ty bys z etatu tez chciala liniowy placic?????????

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-10-27 18:44:28
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

> [...]
    > rozliczać?
    > Jeśli ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat to proszę o odpowiedż.

    Ja tylko pytam, apłacić ma ktoś znajomy.
    Dziękuję za odpowiedzi
    Maria