  • 1. Data: 2002-04-20 11:34:21
    Temat: podatek vat
    Od: "Danuta Pałasz" <d...@p...onet.pl>

    Od 26.03/2002 weszly w zycie nowe przepisy dotyczace stawek.

    Chcialabym zapytac, ktore stawki ulegly zmianie oprocz zabawek,
    butow zdrowotnych? Interesuje mnie rowniez zakaz prawa do odliczania podatku
    vat od samochodow ponizej 500 kg. ladownosci-
    chodzi konkrenie o dliczenia od oleju napedowego i gazu?

  • 2. Data: 2002-04-20 11:43:15
    Temat: Re: podatek vat
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Danuta Pałasz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    podatku
    > vat od samochodow ponizej 500 kg. ladownosci-
    > chodzi konkrenie o dliczenia od oleju napedowego i gazu?
    ---
    Tak od 26.03.2002r zminieło się również w odliczniu Vat od olej napędowego i
    gazu Nie mozna już odliczyć gdy jest to osobowy lub ładoność do 500kg.
    Jolka