  • 1. Data: 2002-02-17 20:43:06
    Temat: podatki
    Od: nieznany <b...@p...gazeta.pl>

    Potrzebuję wzór zaświadczenia o niezaleganiu z podatkami. Czy może mi ktoś
    pomóc???
    jeśli tak to proszę o kontakt:b...@p...gazeta.pl
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-18 07:46:50
    Temat: Re: podatki
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-02-17 21:43, Użytkownik nieznany napisał:
    > Potrzebuję wzór zaświadczenia o niezaleganiu z podatkami. Czy może mi ktoś
    > pomóc???
    Wzór dostaniesz w US po słożeniu wniosku o wydanie zaswiadczenia o
    niezaleganiu z podatkami :-))

    Ale pewnie chodzi Ci o wzór wniosku.
    Jak zwykle w takich sytuacjach, nie ma wzoru.
    We wniosku musi znaleźc się nazwa podatnika, adres, nip .
    Piszesz "proszę o wydanie zaświadcznia o braku zaległości z tytułu
    zobowiązan podatkowych, celem przedstawienia... (piszesz dla kogo to
    zaświadczenie i po co, np. dla bank ABCD w celu uzyskania kredytu)"
    data, podpis.
    I znaczek skarbowy, ale za ile to nie pomnę.
    > jeśli tak to proszę o kontakt:b...@p...gazeta.pl
    > pozdrawiam
    czytac na bierząco listy się nie chce? Co za wygodnictwo...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl