  • 1. Data: 2006-02-20 08:56:49
    Temat: podział
    Od: mako<m...@w...pl>

    bedąc w związku małżenskim wujek przepisał mi gospodarke w formie darowizny i
    słuzebność majątkowa obecnie jestem po rozwodzie czy moja była żona może
    domagać się aby to wchodziło w podział majątku i czy moze się domagać spłaty za
    to gospodarstwo

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-20 12:55:35
    Temat: Re: podział
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    mako napisał(a):
> [...]
    > domagać się aby to wchodziło w podział majątku i czy moze się domagać spłaty za

    Jeżeli wujek darował wyłącznie Tobie to Twoja była małżonka nie ma prawa
    żądać
    spłaty za gospodarstwo rolne.
    Pozostaje sprawa jej udziału w dochodach z tego gospodarstwa ale to już
    inna sprawa.

    Pozdrawiam
    Michał
    m...@o...pl