  • 1. Data: 2002-08-26 10:58:24
    Temat: Re: problem z umowa o prace w SP. z o.o.
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    ----- Original Message -----
    From: Anna <a...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Monday, August 26, 2002 1:11 PM
    Subject: problem z umowa o prace w SP. z o.o.

    > Mam problem, moze ktos mi pomoze...
    > Osoba ktora dotychczas byla pracownikiem (umowa o prace) wykupila 100%
    > udzialow w spolce zo.o.. Jest od tego momentu Prezesem Zarz?du. W

    Hehe - pewnie sie naogladala latynoskich telenowel :)

    Zgodz sie, co Ci szkodzi? >>> http://link.interia.pl/f163f

  • 2. Data: 2002-08-26 11:11:11
    Temat: problem z umowa o prace w SP. z o.o.
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Mam problem, moze ktos mi pomoze...
    Osoba ktora dotychczas byla pracownikiem (umowa o prace) wykupila 100%
    udzialow w spolce zo.o.. Jest od tego momentu Prezesem Zarz?du. W swietle
    prawa nie moze zawrzec z samym soba umowy o prace. Co mozna zrobic? Czy z
    dniem wykupienia udzialow, tamta umowa traci waznosc? A wszelkie koszty
    zwiazane z tym "pracownikiem" powinny byc usunięte z KUP?
    Czy jest jakas mozliwosc zawarcia umowy o prace bez koniecznosci odsprzedazy
    conajmniej 1% udzialow???

    Dziekuje za odpowiedĄ
    Anna

  • 3. Data: 2002-08-26 19:20:02

    Użytkownik "Anna" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwiazane z tym "pracownikiem" powinny byc usunięte z KUP?
    > Czy jest jakas mozliwosc zawarcia umowy o prace bez koniecznosci

    W tej formie prowadzenia działalności jest RN, Zarząd i jest możliwe
    zawarcie umowy o pracę. Pozostaje problem rozliczeń. Ale to już inny temat.
    Pozdrawiam.