  • 1. Data: 2005-06-12 10:18:11
    Temat: przypomnijcie - co brat ma wystawiac ? rachunek fakture ????
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    witam

    brat nie ma dzialanosci
    wynajmuje pomieszczenia pod dzialalnosc gospodarcza

    co ma wystawiac ? nie jest na vacie
    - rachunek sprzedazy
    - fakture sprzedazy ( nie VATowską ??? )

    rafal
    ps prosze na priva rowniez

  • 2. Data: 2005-06-12 21:11:52
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "rafal" <r...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > co ma wystawiac ? nie jest na vacie
    > - rachunek sprzedazy
    > - fakture sprzedazy ( nie VATowską ??? )

    moim zdaniem wystarczy druk KP.

    pzdr
    p.

  • 3. Data: 2005-06-13 06:05:42
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "rafal" <r...@n...com.pl> napisał w wiadomości

    > moim zdaniem wystarczy druk KP.

    Dokładnie - podstawą zapisów księgowych u firm, którym brat wynajmuje jest
    umowa najmu i dowód KP lub wyciąg bankowy (przelew).
    Pozdrawiam
    MB

  • 4. Data: 2005-06-18 09:59:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 12 Jun 2005, rafal wrote:

    > + brat nie ma dzialanosci
    > + wynajmuje pomieszczenia pod dzialalnosc gospodarcza
    > +
    > + co ma wystawiac ? nie jest na vacie

    Co to znaczy: "nie jest na vacie" ?
    Skorzystał ze zwolnienia czy... hm.. uznał że VAT go nie dotyczy ;) ?

    Jak nieVATowiec to rachunek.

    > + - fakture sprzedazy ( nie VATowską ??? )

    Hm... a po co się później tłumaczyć że ta faktura to NIE faktura
    VAT ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2006-09-17 02:52:27
    Temat: Re: przypomnijcie - co brat ma wystawiac ? rachune
    Od: Mercino<m...@v...pl>

    Będąc nie vatowcem (wybór) jak mam dokumentować zakup towaru przez klienta.
    Oczywiście rozumiem że jest rachunek dla firm nie będacych płatnikami podatku
    Vat, ale czy dowód sprzedaży może być stosowany u tych co nie są vatowcami. Z
    tego co widziałem dowody sprzedaży w wersji druczków akcedensowych nie zawierają
    wyszczególnienia Vat, jedynie nazwe towaru, jednostkę miary, sztuki i wartość,
    datę, dane firmowe. Czy takowe dowody stanowią podstawę do zaksięgowania jako
    sprzedaż udokumentowana?

    -> http://usenet.pomocprawna.info