  • 1. Data: 2005-06-11 13:59:42
    Temat: Sciaganie mandatu z biednego goscia - jak to dziala?
    Od: romanM <r...@p...wp.pl>

    gdzies ze 2 lata temu jechalem rowerem pdo prad.. dostalem 200zl
    manadatu bo jeszcze pyskowalem :o)
    .. oczywiscie nie zaplacilem bo jestem bezrobotny - zero kasy.. przez
    cale dwa lata zero roboty.. teraz sie udalo zalapc i zarobilem cos na
    reke ze 3000zl .. to bedzie wszystko na ten rok bo robota jednorazowa
    fucha...
    teraz .. zloze deklaracje za ten rok,, zobacza w koncu dochod i ...
    jak oni ten mandat sciagaja - kaza mi wiecej o ten mandat podatku
    zaplacic? czy jak to dziala?

    z gory dziekuje za odp
    roman

  • 2. Data: 2005-06-11 14:15:12
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Uzytkownik "romanM" <r...@p...wp.pl> napisal w wiadomosci

    > teraz .. zloze deklaracje za ten rok,, zobacza w koncu dochod i ...
    > jak oni ten mandat sciagaja - kaza mi wiecej o ten mandat podatku
    > zaplacic? czy jak to dziala?

    Co najwyzej moga Ci nie oddac przyslugujacego zwrotu. Jesli to 3000
    netto na umowe o dzielo wzglednie umowe zlecenie, to podatku bedzie
    mniej niz 200zl, wiec calych 200 zl i tak nie beda w stanie wziac. :-)

    marekz

  • 3. Data: 2005-06-12 04:19:34
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    a moim skromnym zdaniem to zwrot bedzie mial i to wiekszy niz 200 zl ;)
    wiec spokojnie moga mu od niego sobie odbic ten mandat ;)x2

  • 4. Data: 2005-06-12 14:16:51
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Uzytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>
    napisal w wiadomosci news:d8gd3q$jt5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >a moim skromnym zdaniem to zwrot bedzie mial i to wiekszy niz 200 zl
    >;)
    > wiec spokojnie moga mu od niego sobie odbic ten mandat ;)x2

    Kurna, masz racje, zagalopowalem sie :-)

    marekz