  • 1. Data: 2005-08-01 18:00:44
    Temat: pytanie o NIP
    Od: swiety <b...@b...pl>

    czy absolwent rejestrujacy sie w PUP(racy) obowiazany jest posiadac NIP???
    jak uzyskac taki z Urzedu Skarbowego ?? ile to trwa??? a moze kazdy juz
    taki ma ???

    ps amator

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-02 00:11:05
    Temat: Re: pytanie o NIP
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    swiety wrote:
    > czy absolwent rejestrujacy sie w PUP(racy) obowiazany jest posiadac NIP???
    > jak uzyskac taki z Urzedu Skarbowego ?? ile to trwa??? a moze kazdy juz
    > taki ma ???

    Dopóki nie zaczniesz pracy nip nie jest ci potrzebny.
    Jak dostaniesz pracę to składasz wniosek NIP-3 poprzez pracodawce, a
    przynjamniej z wpisanymi jego danymi.

  • 3. Data: 2005-08-02 06:47:28
    Od: swiety <b...@b...pl>

    dzieki za info ;]

  • 4. Data: 2005-08-02 09:24:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Aug 2005, witek wrote:
    [...]
    > Dopóki nie zaczniesz pracy nip nie jest ci potrzebny.

    Dość oryginalny pogląd :)
    A myślałbym że potrzebny jest przy płaceniu WSZYSTKICH podatków.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-08-02 12:18:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Mon, 1 Aug 2005, witek wrote:
    > [...]
    >

    > Dość oryginalny pogląd :)
    > A myślałbym że potrzebny jest przy płaceniu WSZYSTKICH podatków.

    założyłem, że jako bezrobotny WSZYSTKIE podatki sprowadzą się do tego,
    który będzie płacił jak dostanie pracę :)

  • 6. Data: 2005-08-02 16:32:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Aug 2005, witek wrote:
    [...]
    > założyłem, że jako bezrobotny WSZYSTKIE podatki sprowadzą się do tego, który
    > będzie płacił jak dostanie pracę :)

    Pewnie słusznie, ale a nuż ma chałupę w spadku... :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2005-08-02 18:57:54
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > On Tue, 2 Aug 2005, witek wrote:
    > [...]
    >

    > Pewnie słusznie, ale a nuż ma chałupę w spadku... :)

    E tam zaraz chałupę. Taki malutki piesek wystarczy... Bezrobotny jest,
    smutno mu, psa sobie przygarnął, żeby mu weselej było.

    pzdr

    Tomek

    INTERIA.PL z najlepsza wyszukiwarka... >>> http://link.interia.pl/f18a7