  • 1. Data: 2005-08-01 17:11:30
    Temat: Ogrodzenie
    Od: GurMnf <g...@t...cy[ROT13]>

    Witaj !

    Przyblokowy ogródek, prowadzący wzdłuż chodnika i bezpośrednio do bramy
    klatki schodowej jest ogrodzony i te ogrodzenie ma szpiczaste zakończenia.
    Płotek jest w wysokości ok. 30-40 cm. (sztachetki)

    Dla mnie to stanowi poważne zagrożenie gdyż poruszam się o dwóch kulach
    inwalidzkich a nawierzchnia chodnika, hm... praktycznie nie istnieje i
    jest bardzo nierówna.
    Stanowi to dla mnie potencjalne niebezpieczeństwo wywrócenia się i nadziania
    się na ów sztachetki spiczasto zakończone.

    Jaką ustawą/rozporządzeniem mogę zmusić zarządcę czyli spółdzielnię do
    wykonania modernizacji lub usunięcia ogrodzenia?

    Jestem współwłaścicielem i posiadam udziały w w/w nieruchomości, co daje
    mojej osobie do współdecydowania o zagospodarowaniu tego terenu ale
    chciałbym mieć podstawę prawną.

    --
    Pozdrawiam!
    Dariusz P.

    Zenon Sienkiewicz skrzywdził Justynę z dwu stron.