  • 1. Data: 2004-04-06 17:02:25
    Temat: remanent sródroczny = remanent końcoworoczny?
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    Znalazlem w archiwum pspp odpowiedzi na wszystko, tylko nie na to, byc moze
    oczywiste, pytanie:

    Czy remanent zrobiony w srodku roku ma takie same prawa co koncoworoczny,
    ie. roznice miedzy poprzednim (u mnie tym z 01.01) a zrobionym w srodku
    roku mozna wliczyc do dochodu?

    W grudniu zrobilem duzy zakup, zostal mi na "magazynie" na 31.12.2003,
    teraz zakup ten wychodzi ode mnie w postaci produktu i zostaje z
    nieodliczonym podatkiem, a nie mam ochoty dawac budzetowi panstwa
    nieoprocentowanego kredytu na 12 miesiecy.

    --
    M.

  • 2. Data: 2004-04-07 10:21:22
    Temat: Re: remanent sródroczny = remanent końcoworoczny?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Michał Lesiak (bler) wrote:

> [...]
    > nieodliczonym podatkiem, a nie mam ochoty dawac budzetowi panstwa
    > nieoprocentowanego kredytu na 12 miesiecy.

    Znaczy masz KPiR...?

    O terminie w spisu inym niz...
    nalezy zawiadomic US... patrz instrukcja do KPiR..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-07 15:03:42
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    bosz <b...@u...agh.edu.pl> wrote in

    > Znaczy masz KPiR...?

    znaczy mam.

    > O terminie w spisu inym niz...
    > nalezy zawiadomic US... patrz instrukcja do KPiR..

    tyle to wiem, pytanie główne pozostaje otwarte.

    --
    M.

  • 4. Data: 2004-04-08 09:10:34
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Michał Lesiak (bler) wrote:

    > bosz <b...@u...agh.edu.pl> wrote in

    > znaczy mam.

    > tyle to wiem, pytanie główne pozostaje otwarte.

    No a patrzyles do tej "instrukcji" ?
    Tam jest napisane co i jak zapewne....

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-04-10 10:41:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Apr 2004, Michał Lesiak (bler) wrote:

> [...]
    >+ ie. roznice miedzy poprzednim (u mnie tym z 01.01) a zrobionym w srodku

    Przeczytaj "objaśnienia":
    23. określony w ust. 22 sposób dotyczy również [...] spis z natury [...]
    np. na koniec miesiąca [...].

    Nie "wlicza się do dochodu" tak BTW, a *koryguje* koszty - tak to
    ujęto :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 6. Data: 2004-05-14 12:31:40
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.pl>

    Gotfryd Smolik wrote:
    > On Tue, 6 Apr 2004, Micha? Lesiak (bler) wrote:

    > Przeczytaj "obja?nienia":
    > 23. okre?lony w ust. 22 sposób dotyczy równie? [...] spis z natury [...]
    > np. na koniec miesi?ca [...].
    >
    > Nie "wlicza si? do dochodu" tak BTW, a *koryguje* koszty - tak to
    > uj?to :)

    Ja czytalem ale nie znalazlem tam jednej rzeczy i
    zastanawiam sie czy od kilku lat nie robie zle.

    Czy do spisu wpisuje sie i szacuje wawrtosc srodkow trwalych ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 7. Data: 2004-05-14 12:36:12
    Temat: Re: remanent sródroczny = remanent ko?coworoczny?
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    CzeslawEm. wrote:

    > Czy do spisu wpisuje sie i szacuje wawrtosc srodkow trwalych ?

    Oczywiście, nie

  • 8. Data: 2004-05-14 12:40:40
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.pl>

    In article <c82efo$4j9$2@news.onet.pl>, jureq wrote: