  • 1. Data: 2004-04-06 17:18:36
    Temat: PIT 36 i składki na ubezpieczenia
    Od: "Henry\(k\)" <h...@o...pl>

    Witam.

    Mam pytanko... robię PIT'a i w części G jest pozycja 144 do której wpisuję
    składki na ubezpieczenia społeczne pobrane przez pracodawcę, z pola 67
    PIT-11.
    W opisie do tego pola, oprócz "potrącone w roku podatkowym przez płatnika"
    jest dodatkowo: "zapłacone w roku podatkowym bezpośrednio na własne
    ubezpieczenia emerytalne, rentowe, chorobowe oraz wypadkowe podatnika oraz
    osób z nim współpracujących, jeżeli nie zostały zaliczone do kosztów
    uzyskania przychodów".
    Czy więc mogę dodliczyć składki opłacane samodzielnie na dodatkowe
    ubezpieczenie życiowe, wypadkowe, emerytalne? Czy o tym raczej zapomnieć?

    Pozdrawiam.

    Henry(k)

  • 2. Data: 2004-04-06 18:12:22
    Temat: Re: PIT 36 i składki na ubezpieczenia
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...pl>

    Henry\(k\) <h...@o...pl> napisał(a):

    > Czy więc mogę dodliczyć składki opłacane samodzielnie na dodatkowe
    > ubezpieczenie życiowe, wypadkowe, emerytalne? Czy o tym raczej zapomnieć?

    Jeśli opłacałeś je w ZUS ...
    albo zapomnij