  • 1. Data: 2004-04-06 14:59:37
    Temat: Krew-Jaka suma do odliczenia?
    Od: "Irenka" <f...@g...usun.to.pl.nospam>

    Hej!
    Ostatnio dowiedziałam się, że można odliczac sobie krew (jestem honorowym
    krwiodawcą) od dochodu. Wie ktoś może coś na ten temat?
    Bo byłam już w kilku miejscach ale nikt nie wie w jakiej kwocie należy to
    odliczyć. PCK tez nie zna przelicznika. Bede wdzieczna za każdą informacje.
    Pozdrawiam
    Pa
    Irenka

  • 2. Data: 2004-04-06 15:59:50
    Temat: Re: Krew-Jaka suma do odliczenia?
    Od: "KaWu" <W...@g...pl>

> [...]
    > Bo byłam już w kilku miejscach ale nikt nie wie w jakiej kwocie należy to
    > odliczyć. PCK tez nie zna przelicznika. Bede wdzieczna za każd?
    informacje.

    Jak to nie wie? A gdzie zdajesz krew?
    Idz do nich niech ci wystawia ile czego: osocze, czytsta, itd. i wtedy
    bedziemy rozmawiac:)
    Bez tego nie wiesz ile zdalas. A dopiero potem jest przelicznik.