  • 1. Data: 2008-02-20 03:47:48
    Temat: rozliczenie podatku 'zysku' od sprzedazy nieruchomosci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Sprzedałem jeszcze w czasach "10% od ceny sprzedaży" i zadeklarowałem
    powydawać na cele mieszkaniowe (budowę domu konkretnie).

    Dobrze rozumuję, że teraz, po zmianie przepisów, mam się nadal rozliczyć
    tak, jak wtedy?

    Czy może wg. nowych zasad (ileś tam % od zysku w postaci różnicy cena
    zakupu/cena sprzedaży)? Albo może można wybrać? (ech, za dobrze by było ;) )

  • 2. Data: 2008-02-21 06:01:04
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Czy może wg. nowych zasad (ileś tam % od zysku w postaci różnicy cena
    > zakupu/cena sprzedaży)? Albo może można wybrać? (ech, za dobrze by było ;) )

    Najkrócej pisząc: dla nieruchomości kupionych/wybudowanych przed 1 stycznia
    2007 stosuje się stare przepisy.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 3. Data: 2008-02-21 07:27:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dominik & Co pisze:

    > Najkrócej pisząc: dla nieruchomości kupionych/wybudowanych przed 1 stycznia
    > 2007 stosuje się stare przepisy.

    Buuu... Tak myślałem, że za dobrze by było, żeby wybierać ;)