  • 1. Data: 2004-02-10 12:28:58
    Temat: ryczałt a skladka zdrowotna
    Od: "Elżbieta Sadło" <e...@s...com>

    Czy od ryczałtu za samochód płaci sie składkę zdrowotną?

  • 2. Data: 2004-02-10 12:55:55
    Temat: Re: ryczałt a skladka zdrowotna
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Elżbieta Sadło wrote:

    > Czy od ryczałtu za samochód płaci sie składkę zdrowotną?

    A samochod ma ubezpiecszenie zdrowotne ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-02-10 12:58:56
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bosz napisał:

    > A samochod ma ubezpiecszenie zdrowotne ?

    Pachnie mi to biotechnologią ;-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-02-10 13:05:08
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Czy od ryczałtu za samochód płaci sie składkę zdrowotną?

    Nie.
    http://www.firmainfo.pl/?cid=279&ems02-09

    Tomek

  • 5. Data: 2004-02-10 13:28:25
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Maddy wrote:

    > Pachnie mi to biotechnologią ;-))
    >
    > Maddy

    Mnie tez.

    Ale tak naprawde chodzi mi o to, ze nas maglowali z VAT
    "po zmianach ktore maja byc ale jesczenie ma.."
    i przy okazji mila Pani mowila cos o "uzyczaniu samochodow"
    i ciarki po plecach przyechodzily.

    Wiec myslalem, ze pani Elzbieta nie obrazi sie i napisze o co konkretnie
    chodzi, bo jesli przypadkiem by sie okazalo ze to, co nazwala ryczaltem
    bedzie podciagniete pod "wynagrodzenie w naturze"... to chyba tak..

    jako wynagrodzenie bedziepodstawa zdrowotnego..
    A jesli nie - to nie..

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-02-10 14:19:02
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

> [...]
    > bedzie podciagniete pod "wynagrodzenie w naturze"... to chyba tak..
    >
    > jako wynagrodzenie bedziepodstawa zdrowotnego..

    Nowe zasady dotyczące składek ZUS
    4.2.2004
    30 stycznia 2004 weszło w życie rozporządzenie regulujące zasady opłacania
    składek należnych od 1 stycznia br, podpisane 28 stycznia br. przez Ministra
    gospodarki, pracy i polityki społecznej, zmieniające rozporządzenie w
    sprawie szczegółowych zasad ustalania podstawy wymiaru składek na
    ubezpieczenia emerytalne i rentowe.

    Zgodnie z nowymi przepisami następujące dochody nie są wliczane do podstawy
    wymiaru składek na ubezpieczenie społeczne:
    1) ryczałty za samochody służbowe lub prywatne używane do celów służbowych;

    Źródło:
    http://www.firmainfo.pl/?cid=279&ems02-09

    To nie rozstrzyga sprawy?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 7. Data: 2004-02-10 23:41:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2004, modina wrote:
    [...]
    >+ Zgodnie z nowymi przepisami następujące dochody nie są
    >+ wliczane do podstawy wymiaru składek na ubezpieczenie
    >+ społeczne:
    ^^^^^^^^^

    >+ To nie rozstrzyga sprawy?

    Rzekłbym że kwestii pytania z tematu to nie rozstrzyga.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)