  • 1. Data: 2007-01-17 10:19:12
    Temat: ryczałtowy podatek za wynajem mieszkania
    Od: Janek Pradera <s...@g...pl>

    Witam wszystkich,
    Mam krótkie pytanie. Ponieważ w 2007r. chce rozliczać ryczałtowo podatek
    od wynajmu mieszkania, wiem że muszę do 20 stycznia złożyć odpowiednie
    oświadczenie w US - o wyborze tej właśnie formy opłacania podatku.
    Czy to oświadczenie składa się na jakimś specjalnym formularzu, czy też
    pisze się "własnymi słowami" ? Czy ma ktoś przykład takiego oświadczenia?
    Pozdrawiam,
    -Janek-

  • 2. Data: 2007-01-17 10:57:56
    Temat: Re: ryczałtowy podatek za wynajem mieszkania
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Janek Pradera napisał(a):
> [...]
    > oświadczenie w US - o wyborze tej właśnie formy opłacania podatku.
    > Czy to oświadczenie składa się na jakimś specjalnym formularzu, czy też

    W US dostaniesz odpowiedni formularz.

    Pozdrawiam
    Rex

  • 3. Data: 2007-01-17 17:17:23
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    nie widziałem formularza

    ja napisałem

    Oswiadczenie o wyborze opodatkowania najmu w formie ryczałtu od przychodów
    ewidencjonowanych

    Oswiadczam, że w 2007 roku chcę od osiąganych przychodów z najmu płacić
    podatek w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Moje przychody z
    tytuły najmu za rok ubiegły wyniosły ...... zł

    To ostanie zdanie musi być. Przypominam, że po roku musisz wypełnić PIT-28 i
    oddać go do 20.01.

  • 4. Data: 2007-01-17 18:24:31
    Od: "t." <o...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:45ae482c$0$13206$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
    > z tytuły najmu za rok ubiegły wyniosły ...... zł
    >

    > To ostanie zdanie musi być. Przypominam, że po roku musisz wypełnić PIT-28

    A nie czasem do 31 stycznia?

  • 5. Data: 2007-01-18 15:35:35
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    nie, do 20.01

  • 6. Data: 2007-01-18 16:04:00
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Wojciech Kozlowski napisał:
> [...]
    > podatek w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Moje przychody z
    > tytuły najmu za rok ubiegły wyniosły ...... zł

    a czemu ma słuzyć?

    Przypominam, że po roku musisz wypełnić PIT-28 i
    > oddać go do 20.01.

    to tez się zmieniło?;>

  • 7. Data: 2007-01-18 16:59:52
    Od: "t." <o...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:45af81ba$0$13196$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > nie, do 20.01

    Nie pisz głupot.

  • 8. Data: 2007-01-19 09:01:01
    Temat: Re: rycza
    Od: Janek Pradera <s...@g...pl>

    Wojciech Kozlowski napisał(a):
> [...]
    > tytuły najmu za rok ubiegły wyniosły ...... zł
    >

    > To ostanie zdanie musi być. Przypominam, że po roku musisz wypełnić PIT-28 i

    Dzięki. Skorzystałem z Twojego wzorca.
    Pozdrawiam,
    -Janek-

  • 9. Data: 2007-01-19 22:22:47
    Od: "elka" <l...@g...pl>

    t. wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:45af81ba$0$13196$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Nie pisz głupot.
    To ty sie mylisz.

    PIT 28 nalezy zlozyc do 31 stycznia roku nastepujacego po roku
    podatkowym.
    To jest nawet w naglowku pit-a napisane!

    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/pit_2006/pit_28.pdf?PHPSESSID=e0bb60a33c71b84a
    039ad1ba417654c2