  • 1. Data: 2003-05-25 11:09:48
    Temat: samochód na firm
    Od: "Piotr Pater" <t...@g...pl>

    Czy jest inny sposób na odliczanie kosztów samochodu osobowego,
    niż na podstawie ewidencji przebiegu?
    Samochód jest środkiem trwałym.
    Mam na myśli wszystkie koszty bez odliczania VATu.
    Chodzi mi o uproszczenie ( ułatwienie pracy)
    pozdr.
    PP.

  • 2. Data: 2003-05-25 12:12:24
    Temat: Re: samochód na firm
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Pater" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest inny sposób na odliczanie kosztów samochodu osobowego,
    > niż na podstawie ewidencji przebiegu?
    > Samochód jest środkiem trwałym

    Odp. Wydawało mi się, że dla rozliczenia kosztów eksploatacji samochodu
    osobowego będącego środkiem trwałym
    nie stosujemy tzw. kilometrówki, a wydatki na jego eksploatację, remonty,
    naprawy księgujemy "bezpośrednio" w koszty działalności - z ograniczeniami
    wynikającymi z opcji podwyższenia wartości tegoż środka trwałego oraz
    ubezpieczenia (w koszty do wartości pojazdu 10.000,- euro).
    Tzw. kilometrówka (inaczej ewidencja przebiegu ) dotyczyła tylko samochodów
    nie będących środkami trwałymi.
    Ale może (jak mawia niedościła Maddy) coś przespałem ?
    AR

  • 3. Data: 2003-05-25 15:17:28
    Od: "Mikolaj" <z...@N...gazeta.pl>

    > Ale może (jak mawia niedościła Maddy) coś przespałem ?

    nic nie przespales, masz racje.

  • 4. Data: 2003-05-25 19:30:52
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Mikolaj chwycił(a) pióro i napisał(a):

    > nic nie przespales, masz racje.

    troche obaj przespaliście.Zamień 10000 na 20000 euro i będzie dobrze.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 5. Data: 2003-05-25 20:44:29
    Od: "Piotr Pater" <t...@g...pl>

> [...]
    samochodów
    > nie będących środkami trwałymi.
    > Ale może (jak mawia niedościła Maddy) coś przespałem ?
    - dziękuję, wszystko się zgadza ( potwierdziłem w innych źródłach)
    wygląda na to że muszę zmienić moje biuro podatkowe.
    ??? jak licencjonowane biuro podatkowe może o tym nie wiedzieć???
    pozdr.
    PP.

  • 6. Data: 2003-05-26 06:01:38
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Piotr Pater napisał:

    > - dziękuję, wszystko się zgadza ( potwierdziłem w innych źródłach)
    > wygląda na to że muszę zmienić moje biuro podatkowe.
    > ??? jak licencjonowane biuro podatkowe może o tym nie wiedzieć???

    Mało widziałeś.

    Maddy co zajmowała sie przez ostatni rok sprzątaniem ksiąg po doradcy
    podatkowym... wrrrrr...

    ps. co to znaczy "niedościła" bo nie wiem czy sie cieszyc czy obrazić :-)))

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-05-26 08:33:53
    Od: "Piotr Pater" <t...@g...pl>

> [...]
    - proszę wycinać właściwe nagłówki, bo wygląda jak bym to ja
    napisał.....
    PP.

  • 8. Data: 2003-05-26 08:58:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Piotr Pater napisał:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > - proszę wycinać właściwe nagłówki, bo wygląda jak bym to ja
    > napisał.....

    Drogi Piotrze, miej pretensje TYLKO do siebie - to Ty wyciąłes w swoim
    poście WSZYSTKIE nagłówki przedmówców.
    A więc kopnij sie sam w tyłek, bo nikogo innego winic nie możesz...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2003-05-26 09:04:16
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał
    > ps. co to znaczy "niedościła" bo nie wiem czy sie cieszyc czy obrazić
    :-)))

    Re :
    No tak, zgubiłem literkę "g" i już awantura :-))
    Pozdrawiam AR

  • 10. Data: 2003-05-26 09:19:11
    Od: "Piotr Pater" <t...@g...pl>

    Piotr odpowiada: