  • 1. Data: 2010-05-13 13:36:50
    Temat: sprzedaz domeny przez Allegro
    Od: "hiphophurra" <h...@g...pl>

    Hej,
    Konkretne pytanie na konkretnym przykładzie:
    2 lata temu kupiłem przez Allegro domenę za 5 tysięcy.
    Teraz sprzedałem ją za 14 tysięcy. Czy z tego tytułu
    mam zapłacić jakiś podatek? Jeśli tak to jaki?
    Pozdrawiam.
    hhh

  • 2. Data: 2010-05-13 14:06:00
    Temat: Re: sprzedaz domeny przez Allegro
    Od: "de" <d...@o...pl>

    Użytkownik "hiphophurra" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Teraz sprzedałem ją za 14 tysięcy. Czy z tego tytułu
    > mam zapłacić jakiś podatek? Jeśli tak to jaki?

    A jaka domena? ;)

  • 3. Data: 2010-05-13 15:11:47
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    de pisze:

    > A jaka domena? ;)

    snienajawie.pl
    ;)

  • 4. Data: 2010-05-13 18:46:40
    Od: <s...@a...pl>

    > Konkretne pytanie na konkretnym przykładzie:
    > 2 lata temu kupiłem przez Allegro domenę za 5 tysięcy.
    > Teraz sprzedałem ją za 14 tysięcy. Czy z tego tytułu
    > mam zapłacić jakiś podatek? Jeśli tak to jaki?

    Kupiłeś z zamiarem odsprzedaży?

  • 5. Data: 2010-05-13 23:27:13
    Od: "hiphophurra" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Ranger" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

    > snienajawie.pl
    > ;)

    Wypieprzajgłupitrolu.com

    hhh

  • 6. Data: 2010-05-13 23:28:50
    Od: "hiphophurra" <h...@g...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Kupiłeś z zamiarem odsprzedaży?

    Nie. Kupiłem z zamiarem prowadzenia serwisu,
    niestety pomysł nie wypalił - ekipa redaktorów
    się rozsypała i zdecydowałem się ją sprzedać.
    Licytacja mnie zaskoczyła, cena prawie trzykrotnie
    przebiła tę, za którą ją kupiłem.

    hhh