  • 1. Data: 2003-11-22 14:17:24
    Temat: sprzedaz rekodziela za granice...
    Od: "marcja" <m...@o...pl>

    Jak to wyglada od strony prawnej? Klient z zagranicy jest zainteresowany
    zakupem niewielkiej ilosci recznie wykonanych robotek. Jestem osoba bezrobotna
    i nie stac mnie na zalozenie wlasnej dzialanosci. W jaki sposob moge sprzedac
    legalnie, to co robie?

  • 2. Data: 2003-11-22 14:29:41
    Temat: Re: sprzedaz rekodziela za granice...
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik marcja napisał:

> [...]
    > i nie stac mnie na zalozenie wlasnej dzialanosci. W jaki sposob moge sprzedac

    Zaprzyjaźniona firma.
    Ty dla nich na umowę o dzieło (ale nie wiem czy nie trzeba by na ten
    czas "zawiesić" statusu bezrobotnego) a oni za granicę na fakturę.
    Oczywiście nie za bóg zapłać:-)

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 3. Data: 2003-11-22 20:30:54
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > Ty dla nich na umowę o dzieło (ale nie wiem czy nie trzeba by na ten
    > czas "zawiesić" statusu bezrobotnego) a oni za granicę na fakturę.

    Dziekuje za podpowiedz... Ale jak tu sie podzielic ze wszystkimi, jesli za 1
    szt mojego rekodziela biore teoretycznie 25 zl...Gdy sie podziele ze skarbowym
    i zaprzyjazniona firma, to nic mi nie zostanie..:(( A gdy podniose cene, to
    nikt mi tego nie kupi..:(( marny zywot podatnika a jeszcze marniejszy
    bezrobotnego...:((
    Pozdrawiam
    Mariola