  • 1. Data: 2003-11-22 17:39:53
    Temat: ubezoieczenie a koszty
    Od: "BP" <b...@p...gazeta.pl>

    Witam grupowiczów!

    Prowadzę jednoosobową DG, KPiR, VAT, zajmuję się transportem międzynarodowym
    (a konkretnie to rozwożę koncentrat jabłkowy po Europie), czy mogę zaliczyć
    do KUP koszty związane z ubezpieczeniem kosztów leczenia za granicą
    (Globtroter).

    I następne pytanie. Czy mogę zaliczyć do KUP zakup kurtki jako ubranie
    robocze. W końcu zima nastała, a czasami trzeba z samochodu wyjść.
    Podobny dylemat (z ubraniem roboczym) ma mija siostra. Ona jest agentem
    ubezpieczeniowym i chciałaby jakieś eleganckie wdzianko (oczywiście jako
    ubranie robocze) zaliczyć do KUP.

    Gogle nie dają jednoznacznej odpowiedzi na ten pytania.

    PlusTM

  • 2. Data: 2003-11-23 10:22:28
    Temat: Re: ubezoieczenie a koszty
    Od: "Air Lord" <a...@o...pl>

> [...]
    > Podobny dylemat (z ubraniem roboczym) ma mija siostra. Ona jest agentem
    > ubezpieczeniowym i chciałaby jakieś eleganckie wdzianko (oczywiście jako

    Jako osoba prowadząca działalność, nie mozesz zaliczyć do kosztów,
    zakupu dla siebie ubrania. Co innego gdy masz pracowników.
    Ale neistety dla siebei żadnego garnituru, kurtek itp przepisy IDG nie
    pozwalaja na to.