  • 1. Data: 2004-07-08 11:54:32
    Temat: Re: student - odliczenia
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Piotrek Stachowicz pisze:

    > Czesc,
    > Jestem studentem i niedawno rozpoczalem prace (moja pierwsza) - mam na
    > razie umowe o dzielo. Asystentka poinformowala mnie, ze bede musial
    > wypelnic PIT. Czy moge odliczyc sobie vat na ksiazki/czesci do komputera,
    > ktore w tym roku kupie? Wiaza sie one bezposrednio z kierunkiem moich
    > studiow (potrzebne do nauki) jak i pracy.
    >
    > Dzieki,
    >
    > Piotrek

    Nie mieszaj pit-a i VAT-a

    A jesli choodzi po PIT-a to minister w trosce o nas zliwkidowal
    o ile mnie pamiec niemyli odpis na wlasne ksztalcenie, ale jeslisie myle,
    to zaraz mniesprostuja

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-08 12:31:08
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek Stachowicz" <d...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    tym
    > roku kupie? Wiaza sie one bezposrednio z kierunkiem moich studiow

    niestety ale nic nie możesz z tego co byś chciał [w kontekście vat i pit]

    hanna