  • 1. Data: 2004-07-08 09:34:57
    Temat: szukam programu do prowadzenia sprzedazy
    Od: "Jarek" <j...@o...pl>

    Witam
    Od 1 sierpnia rozpoczynam dzialalnośc gospodarca i w związku z tym potrzebuję
    programu do prowadzenia sprzedazy. Jednak widzac w internecie ogromne ilości
    programów tego typu, postanowiłem zwrócić się do grupowicżów o opinie na temat
    progrmów których używają i ktore mogą polecić. Testowanie dostępnych programów
    to poświęcenie mnóstwa czasu, a jak wiaomo czasu zawsze mało, a jeszcze tyle
    spraw do załatwienia.
    Co bym chciał w takim programie:
    - aby wystawiał faktury VAT, zakupu (rownież w walutach obcych, może działalność
    się rozserzy;-))
    - dokumenty KP i KW, przelewy
    - oczywiśćie powinien zawierać bazę towarów/usług i kontrahentów
    - wbudowany magazyn, który przynajmniej pozwala na ewidencjonowaniw stanu
    ilościowego towarow
    - pozwalał generować rejestry na podstawie dokumentów
    - możliwość prowadzenia kilku firm/oddziałów
    - może jakaś analiza sprzedaży...
    - kontrola płatności kontrahentów
    - prosty sposób na archwizację danych zawartych w programie

    Wazne jest aby program nie był zbyt skomplikowany w obsłudze, sprawą drugorzędną
    jest cena.

    Dziekuje za wszelkie sugestie...

    Jarek

  • 2. Data: 2004-07-08 10:34:41
    Temat: Re: szukam programu do prowadzenia sprzedazy
    Od: "Zbychu" <z...@a...pl>

    Od siebie moge polecic program Fakturant www.fakturant.sokaris.com.pl .
    uzywam od ponad dwoch lat i nie narzekam;-)

    Zbychu

  • 3. Data: 2004-07-08 10:47:24
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 8 lip o godzinie 11:34, na pl.soc.prawo.podatki, Jarek napisał(a):

    > Wazne jest aby program nie był zbyt skomplikowany w obsłudze, sprawą drugorzędną
    > jest cena.

    Moja Firma 2004 8.31 - http;//brit.com.pl

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2004-07-10 21:40:04
    Od: "podatki" <m...@w...pl>

    www.mr-flash.gliwice.pl

    http://www.mr-flash.com/

    prosty - podtsawowa wersja bezpalatna - tylko pierwsza instalacja !!