  • 1. Data: 2004-06-03 16:02:39
    Temat: student-zdrowotne ubezpieczenie ???!!
    Od: "Iwonek" <b...@o...pl>

    Witam
    Czy jako studentka studiów zaocznych jestem ubezpieczona.?Mam 25 lat, nie
    pracuję, nie jestem też zarejetrowana w Urzędzie Pracy. Czy moge korzystać z
    bezpłatnej opieki zdrowotnej w ramach NFZ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-03 19:21:34
    Temat: Re: student-zdrowotne ubezpieczenie ???!!
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Iwonek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    ILE MOŻNA TO SAMO MŁOCIĆ ?

    nie ma pani dochodu ,nie jest pani bezrobotna i z samego faktu bycia
    studentem zaocznym nie jest się ubezpieczonym .Może panią ubezpieczyć
    poprzez dopisanie do swojego ubezpieczenia osoba która panią
    utrzymuje -rodzice,mąż,krewny i robi to w oddziale zus gdzie sam ma to
    ubezpieczenie .i to tylko do ukończenia przez panią 26 roku życia .

    --
    pozdrawiam

    Opix