  • 1. Data: 2006-03-24 16:44:17
    Temat: ulga internetowa?
    Od: Adam Piotrowski <f...@a...pl>

    Czy rozliczając się za rok 2005 z małżonkiem mogę skorzystać z "ulgi
    internetowej"?
    Dodam, że ja prowadziłem KPiR, ale nie odliczałem w żaden sposób internetu,
    a żona zwyczajnie zatrudniona na umowę o pracę.
    Czy wystarczą faktury VAT z TPSA z wyszczególnioną kwotą za np Neostradę?
    --
    Adam Piotrowski
    www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2006-03-24 16:50:17
    Temat: Re: ulga internetowa?
    Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl>

    > Czy wystarczą faktury VAT z TPSA z wyszczególnioną kwotą za np Neostradę?

    ja sie podepne, czy małzonek na którego nie jest f-ra za internet (tylko na
    współmałzonka) moze odliczyc w swoim zeznaniu rocznym ulge na internet
    Z góry dziekuje

  • 3. Data: 2006-03-24 16:56:55
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Czy wystarczą faktury VAT z TPSA z wyszczególnioną kwotą za np Neostradę?

    Jeśli jest na Wasz adres zamieszkania to wystarczą. Plus oczywiście dowody
    zapłaty..

  • 4. Data: 2006-03-25 08:11:57
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 24 mar o godzinie 17:50, na pl.soc.prawo.podatki, Zullka napisał(a):

    > ja sie podepne, czy małzonek na którego nie jest f-ra za internet (tylko na
    > współmałzonka) moze odliczyc w swoim zeznaniu rocznym ulge na internet

    Aby oboje mogli odliczyć - muszą być oboje wyszczególnieni na fakturze.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany