  • 1. Data: 2004-04-21 21:44:44
    Temat: uzywane auta z UE tansze? (bez VAT?)
    Od: " zielony" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam
    gdzies mi sie obilo o uszy ze od 1.V nie bedzie trzeba placic VAT
    od sprowadzonych uzywanych samachodow z UE?
    Czy to prawda?
    Gdzie mozna o tym poczytać?
    (goglalem juz ale bez skutku)

  • 2. Data: 2004-04-22 08:38:57
    Temat: Re: uzywane auta z UE tansze? (bez VAT?)
    Od: "news.tpi.pl" <s...@o...pl>

    > gdzies mi sie obilo o uszy ze od 1.V nie bedzie trzeba placic VAT
    > od sprowadzonych uzywanych samachodow z UE?
    > Czy to prawda?
    > Gdzie mozna o tym poczytać?
    > (goglalem juz ale bez skutku)

    Owszem prawda.
    Poczytac mozna min. www.ct.com.pl

    Omulec

  • 3. Data: 2004-04-22 08:44:07
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    zielony wrote:

    > witam
    > gdzies mi sie obilo o uszy ze od 1.V nie bedzie trzeba placic VAT
    > od sprowadzonych uzywanych samachodow z UE?
    > Czy to prawda?

    Prawda.

    > Gdzie mozna o tym poczytać?

    Ustawa o VAT.

    > (goglalem juz ale bez skutku)

    Nie wierze...
    (ze Pan googlowal... bez skutku).

    noo chyba ze wpisywalpan np sex do wyszukiwarki..

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-04-22 13:08:34
    Od: "ROLPH" <N...@s...won.pl>

    na stronie urzedu celnego pojawily sie juz informacje co do tego

    pzdr

    Rolph

  • 5. Data: 2004-04-23 10:12:48
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    ROLPH wrote:

    > na stronie urzedu celnego pojawily sie juz informacje co do tego
    >
    > pzdr
    >
    > Rolph

    Przeciez na grupie pisalismy o tym od paru miesiecy...

    Ciekawsze bylo co z akcyza ...

    Ta podobno pozistaje bez zmian..
    Ale jak wiemy Min fin moze W KAZDEJ CHWILI
    zmienic stawki akcyzy..

    Mysle, ze jest to obejscie konstytucji,
    ale RPO ma pilniejsze sprawy.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-04-23 16:10:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004, bosz wrote:
    [...]
    >+ Ale jak wiemy Min fin moze W KAZDEJ CHWILI
    >+ zmienic stawki akcyzy..
    >+
    >+ Mysle, ze jest to obejscie konstytucji,

    ...ktoś tu sugerował iż również wykładni dyrektywy ("tej od podatków" :])
    unijnej. Cóż, obejrzymy.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-04-24 09:59:35
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Fri, 23 Apr 2004, bosz wrote:
    > [...]
    >
    > ...ktoś tu sugerował iż również wykładni dyrektywy ("tej od podatków" :])
    > unijnej. Cóż, obejrzymy.

    "obejscie" wg mne polega na tym, ze ustawa okresla wysokie stawki
    i pozwala ministrowi dowolnie je zmniejszyc..w trakcie roku droga
    rozporzadzenia..

    Idac ta droga, to ustawa o PIT moglaby nakladac 100% podatku
    i dawac MinFinowi dowolnie ja zmniejszac...

    Boguslaw