  • 1. Data: 2004-01-09 13:09:16
    Temat: vat na sam. ciezarowe
    Od: "Malek" <m...@o...pl>

    witam
    prowadze mala dzialalnosc i od 2 lat mam samochod osobowy ( ciezarowy )
    fabrycznie przerobiony z homologacja w leasingu. Do tej pory nie bylo
    problemu z odliczeniem a dzis ksiegowa zadzwonila ze od tego roku zmienila
    sie ustawa i juz nie mozna odliczyc jezeli w numerze nadwozia 2 pierwsze
    litery sa inne niz vw.
    Czy to prawda ?
    Malek

  • 2. Data: 2004-01-09 14:13:46
    Temat: Re: vat na sam. ciezarowe
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

> [...]
    > sie ustawa i juz nie mozna odliczyc jezeli w numerze nadwozia 2 pierwsze

    Gdybyś jeszcze napisał, czego to nie mozna odliczać...

    Tomek

  • 3. Data: 2004-01-09 18:04:49
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Malek napisał:

> [...]
    > sie ustawa i juz nie mozna odliczyc jezeli w numerze nadwozia 2 pierwsze

    Co? Dyskryminacja VolksWagenów ??;-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-01-09 23:35:50
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl>

    On Fri, 09 Jan 2004 19:04:49 +0100, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Co? Dyskryminacja VolksWagenów ??;-)))

    Raczej promocja :-)

    --
    Jerry

  • 5. Data: 2004-01-12 10:11:34
    Od: "MK" <i...@o...pl>

> [...]
    > sie ustawa i juz nie mozna odliczyc jezeli w numerze nadwozia 2 pierwsze

    No. A ja słyszałem, że teraz musi można odliczać tylko wtedy (o VAT
    chyba chodzi), kiedy masz notarialne potwierdzenie niekaralności montera
    deski rozdzielczej w samochodzie! A - i oczywiście jego inicjały muszą być
    tylko YY, YX lub YĄ - w innym przypadku nie masz prawa odliczyć (VAT'u
    chyba).

    pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    MK.