  • 1. Data: 2004-01-09 12:49:26
    Temat: co się stało z programem Druki IPS?
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chciałam dziś pobrać najnowsze formularze z internetu z programu Druki IPS i
    UPS...otwiera się firmowa stronka Netii:-(( Czy ktoś może wie co jest
    grane?
    Pozdrawiam
    Iwona

  • 2. Data: 2004-01-09 13:08:43
    Temat: Re: co sięstało z programem Druki IPS?
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Iwona,

    W Twoim liście datowanym 9 stycznia 2004 (13:49:26) można przeczytać:

    rzeczywiście dziwne, stronę www.pity.pl też przekierowywuje
    na netię

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 3. Data: 2004-01-09 13:15:05
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lipas" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na netię
    >
    > A może ktoś ma namiary na inny darmowy program, bo nie wiem czy uda mi się
    wyegzekwować zakup programu od szefa, a mam niewiele czasu na sporządzenie
    ponad setki pitów :-((

  • 4. Data: 2004-01-09 13:24:16
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Iwona,

    W Twoim liście datowanym 9 stycznia 2004 (14:15:05) można przeczytać:
    I> wyegzekwować zakup programu od szefa, a mam niewiele czasu na sporządzenie
    I> ponad setki pitów :-((

    mam nadzieję, że to chwilowe przejęcie adresu, pewnie nie
    opłacili domeny na nowy rok i netia się wcięła.
    Nawet na stronie inforu jest cały czas do nich odnośnik ale

  • 5. Data: 2004-01-09 13:28:31
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    Ten działa:
    http://www.ips-infor.com.pl

  • 6. Data: 2004-01-09 14:02:10
    Temat: DZIAŁA
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    hm wiecie u mnie działa po staremu

    http://www.pity.pl/druki/

    ata

  • 7. Data: 2004-01-11 12:03:16
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj /slawek,

    W Twoim liście datowanym 9 stycznia 2004 (14:28:31) można przeczytać:
    s> Ten działa:
    s> http://www.ips-infor.com.pl

    całe szczęście, już wróciło do normy wszystko

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 8. Data: 2004-01-12 07:38:32