  • 1. Data: 2004-01-09 13:33:35
    Temat: Wypłata za zwolnienie a komisja w ZUS
    Od: "Szymon" <a...@o...pl>

    Mam następujący problem: jestem na zwolnieniu lekarskim i przyszło do mnie
    zawiadomnienie z ZUS o stawienie się na komisję. Niestety, lae nie mogę się
    na nią stawić i w związku z tym mam pytanie, jak muszę się rozliczyć z
    wypłaconych pieniędzy przez ZUS za to zwolnienie? Jeżeli nie stawię się na
    komisję, zwolnienie przestanie obowiązywać i tym samym powinna zostać
    zmniejszona wypłata. Problem w tym, że dostałem już całość pieniędzy. Czy
    muszę oddać do ZUS-u ich nadpłatę?

    Szymon

  • 2. Data: 2004-01-09 21:53:59
    Temat: Re: Wypłata za zwolnienie a komisja w ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Jan 2004, Szymon wrote:
    [...]
    >+ Jeżeli nie stawię się na
    >+ komisję, zwolnienie przestanie obowiązywać i tym samym powinna zostać
    >+ zmniejszona wypłata.

    ZMNIEJSZONA ? A nie wycofana w ogóle ?
    Nie wiem, ale rozumiem że nie chodzi o konieczność wydania zwolnienia
    przez komisję (też nie wiem :), kiedyś tak było że ponad ileś-tam
    dni zwolnienia musiało ono być zatwierdzone przez komisję a nie
    pojedynczego lekarza), tylko o komisję KONTROLNĄ z ZUSu ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)