  • 1. Data: 2002-04-09 20:56:44
    Temat: wydruki z ZUS Płatnik
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    Witam,

    Czy wydruki dokumentów z ZUS Płatnik (te z prowadnicami w rogach) można
    złożyć w ZUSie zamiast wypełnionych formularzy? Pytam, bo trudno mi w to
    uwierzyć :-) I czy rzeczywiście mam się podpisać i podpieczętować na
    odwrocie kartki u dołu?

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 2. Data: 2002-04-09 21:20:10
    Temat: Re: wydruki z ZUS Płatnik
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Czy wydruki dokumentów z ZUS Płatnik (te z prowadnicami w rogach) można
    złożyć w ZUSie zamiast wypełnionych formularzy? >

    tak

    > I czy rzeczywiście mam się podpisać i podpieczętować na
    > odwrocie kartki u dołu?

    tak

    > Pozdrawiam
    > K. Kowalski

    też pozdrawiam
    Magdip

  • 3. Data: 2002-04-09 21:30:57
    Od: k...@v...com.pl (Krzysztof Sudoł)

> [...]
    > złożyć w ZUSie zamiast wypełnionych formularzy? Pytam, bo trudno mi w to
    > uwierzyć :-) I czy rzeczywiście mam się podpisać i podpieczętować na

    Dokładnie tak.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-04-10 05:48:13
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Sudoł" <k...@v...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    pamiętaj tylko o właściwej jakości papieru (min. 80 g) i odpowiedniej
    jakości wydruku (tryb roboczy/oszczędny odpada)
    inaczej mogą Ci przysłać pisemko z pogróżkami w stylu " możemy wlepić ci
    5000 zł grzywny "

    BTW czy ktoś może mi powiedzieć, czy deklarację DRA trzeba składać w
    inspektoracie właściwym dla swojego miejsca zamieszkania czy można w
    dowolnym???

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-04-10 07:14:00
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Sudoł" <k...@v...com.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tak.

    Niesamowite! Czasem w życiu przedsiębiorcy coś okaże się ułatwieniem ;-)))
    No, pomijając to, że z Przekazu Elektronicznego poznikały mi wszystkie
    wiadomości i z braku dalszej chęci współpracy z tym programem postanowiłem
    wrócić do papierowych deklaracji :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-04-10 07:15:25
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakości wydruku (tryb roboczy/oszczędny odpada)
    > inaczej mogą Ci przysłać pisemko z pogróżkami w stylu " możemy wlepić ci

    No tak - chyba muszę zainwestować w wagę ;-))) Co prawda pisze na opakowaniu
    od papieru 80g/m2 - ale to niebezpiecznie blisko :-)

    > BTW czy ktoś może mi powiedzieć, czy deklarację DRA trzeba składać w
    > inspektoracie właściwym dla swojego miejsca zamieszkania czy można w
    > dowolnym???

    Dzwoniłem wczoraj do ZUS Zabrze - powiedziano mi tam, że tylko w swoim
    ZUSie.

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-04-10 07:24:57
    Temat: Re: Re: wydruki z ZUS Płatnik
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 10 Apr 2002 09:14:00 +0200, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    ..
> [...]
    >No, pomijając to, że z Przekazu Elektronicznego poznikały mi wszystkie
    >wiadomości i z braku dalszej chęci współpracy z tym programem postanowiłem

    W życiu księgowego istnieje jedna najbardziej fundamentalna zasada: na
    wszystko mieć _papier_

    Sławomir Dąbrowski

  • 8. Data: 2002-04-11 16:52:44
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 10 Apr 2002 07:48:13 +0200, w <a90jc2$phe$1@news.onet.pl>,
    "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > pamiętaj tylko o wła?ciwej jako?ci papieru (min. 80 g) i odpowiedniej
    > jako?ci wydruku (tryb roboczy/oszczędny odpada)

    A skąd, tryb roboczy znakomicie się nadaje -- sprawdzone.

    > inaczej mog? Ci przysłać pisemko z pogróżkami w stylu " możemy wlepić ci
    > 5000 zł grzywny "

    Raz tylko dostałem zwrot dokumentów -- gdy drukarka zaczynała pociągać
    tuszem i część była dość nieczytelna :).

    > BTW czy kto? może mi powiedzieć, czy deklarację DRA trzeba składać w
    > inspektoracie wła?ciwym dla swojego miejsca zamieszkania czy można w
    > dowolnym???

    A co za różnica gdzie listonosz zaniesie?