  • 1. Data: 2005-10-05 19:41:34
    Temat: Rejestracja DG i koszta
    Od: dutch disCo <hellomoto>

    Witam,

    zarejestrowalem DG. Ponioslem koszta zwiazane z rejestracja (oplata za
    rejestracje w UM, oplata za rejestracje VAT) de facto przed data
    rozpoczecia dzialnosci (sila rzeczy: najpierw rejestracja, potem
    rozpoczecie). Czy owe koszta moge sobie wliczyc w koszta?

    Pozdrawiam
    dd

  • 2. Data: 2005-10-05 20:12:43
    Temat: Re: Rejestracja DG i koszta
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    dutch disCo wrote:

> [...]
    > rozpoczecia dzialnosci (sila rzeczy: najpierw rejestracja, potem
    > rozpoczecie). Czy owe koszta moge sobie wliczyc w koszta?

    jesli zatrzymales rachunki to tak.

    --
    Przeglad prasy i literatury SF - wrzesien 2005 . http://tiny.pl/q87j
    Oliver Twist - Roman Polanski Piekny Nieudany .. http://tiny.pl/q22b

  • 3. Data: 2005-10-05 20:17:31
    Od: dutch disCo <hellomoto>

    mariposa doux napisał(a):
    > jesli zatrzymales rachunki to tak.

    Zachowuje zawsze. A co z faktura za pieczatke firmowa? Tez byla mi
    potrzebna do rejestracji.

  • 4. Data: 2005-10-05 21:00:38
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    dutch disCo wrote:

    > Zachowuje zawsze. A co z faktura za pieczatke firmowa? Tez byla mi
    > potrzebna do rejestracji.

    jakos to sie tak ladnie nazywa, ze wszelkie koszta poniesione na
    otwieranie dzialalnosci mozna sobie odliczyc... wiec hmmm to tez :D

  • 5. Data: 2005-10-05 21:19:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Oct 2005, it was written:

> [...]
    > dzialnosci (sila rzeczy: najpierw rejestracja, potem rozpoczecie). Czy owe

    Jest cała paczka interpretacji że tak.
    Koszty zostały poniesione w celu prowadzenia DG :) i to na dowodach
    owych kosztów zapisano :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)