  • 1. Data: 2002-01-09 14:51:25
    Temat: Roczne rozliczenie ZUS
    Od: "-Tomek-" <g...@b...pl>

    Czy rok 2001, podobnie jak i 2000 należy rozliczyć na jakiejś rocznej
    deklaracji???

    Jeśli tak, to na jakim formularzu, do kiedy, na jakich zasadach itp

    Z góry dzięki
    --
    -Tomek-
    g...@b...pl

  • 2. Data: 2002-01-09 14:56:28
    Temat: Re: Roczne rozliczenie ZUS
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Do końca stycznia - ZUS IRB. Taki sam druk jak w zeszłym roku i te same
    warunki - wszyscy ci co wypłacali wynagrodzenia za czas choroby albo jakieś
    zasiłki rozliczane w ciężar składek. Jeśli nie, to deklaracji nie trzeba
    robić

  • 3. Data: 2002-01-09 14:58:25
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    -Tomek- napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >deklaracji???
    >
    >Jeśli tak, to na jakim formularzu, do kiedy, na jakich zasadach itp

    Jolka

  • 4. Data: 2002-01-10 08:41:07
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    Użytkownik "Pulsar" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jakieś
    > zasiłki rozliczane w ciężar składek. Jeśli nie, to deklaracji nie trzeba

    Uff, czyli osoby fizyczne prowadzące jednoosobową DG nie muszą tego robić!
    --
    Tomasz Lisowski

    # Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #

  • 5. Data: 2002-01-10 08:43:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > jakieś
    >
    > Uff, czyli osoby fizyczne prowadzące jednoosobową DG nie muszą tego robić!

    NIKT kto ne wyplacal zasilkow nie musi.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-01-10 09:52:04
    Od: "Aleksandra" <a...@3...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl> wrote in message

    > NIKT kto ne wyplacal zasilkow nie musi.
    >
    > Boguslaw

    Chodzi wam o Informację Roczną - czyli to o jest w płatniku oprócz samego
    płatnika i przekazu?
    Nie trzeba jej przesyłać?

    Aleksandra

  • 7. Data: 2002-01-10 10:20:31
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Aleksandra napisał(a):

    > Chodzi wam o Informację Roczną - czyli to o jest w płatniku oprócz samego
    > płatnika i przekazu?
    > Nie trzeba jej przesyłać?

    Jeżeli od grudnia roku 2000 do grudnia 2001:
    - nie wypłacałaś żadnych zasiłków, w tym chorobowych, rozliczanych w
    ciężar składek
    - nie wypłacałaś wynagrodzeń chorobowych
    to nie masz obowiązku składania tej deklaracji.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2002-01-10 10:38:54
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Aleksandra" [...]

    > Chodzi wam o Informację Roczną - czyli to o jest w płatniku oprócz samego
    > płatnika i przekazu?
    > Nie trzeba jej przesyłać?

    Trzeba, ale TYLKO JESLI platnik wyplacal zasilki.

    Jesli nie wyplacal - nie trzeba.

    > Aleksandra
    Boguslaw