  • 1. Data: 2002-01-09 14:48:04
    Temat: Przekazanie ŚT na cele osobiste
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    Szanowni grupowicze,

    Nie raz już na grupie widziałem określenie "przekazać na cele osobiste",
    natomiast dopiero teraz zaczyna mnie to dotyczyć.

    Mam komputer, który kiedyś był moim osobistym, potem przekazałem go na
    działalność gospodarczą. Teraz jest już zamortyzowany, w zeszłym roku
    dokupiłem do niego kilka elementów (modernizacja) wpisując ich koszt w KUP
    (wartość < 3500 zł). Teraz chciałbym z powrotem wziąć ten komputer na cele
    osobiste, a sobie kupić na firmę coś nowego.

    Czy wystarczy dokument, w którym stwierdzam przekazanie środka trwałego na
    cele osobiste i wykreślenie z ewidencji ŚT? Czy wiążą się z tym jakieś
    koszty (lub inne zapisy w KPiR)? Jestem nie-VATowcem, ale przymierzam się do
    tego, aby przejść na VAT (wpłaciłem już opłatę skarbową, natomiast nie
    złożyłem jeszcze VAT-R).

    --
    Tomasz Lisowski

    # Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #

  • 2. Data: 2002-01-14 08:11:58
    Temat: Re: Przekazanie ŚT na cele osobiste
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a1hl7b$b11$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > --
    > Tomasz Lisowski
    >
    > # Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #

    Bardzo proszę o informację, jak to poprawnie zrobić, pleeeaaase.
    Tomek