  • 1. Data: 2011-04-13 04:53:50
    Temat: Rower zakup odliczenie VAT
    Od: "janek" <x...@w...pl>

    Witam

    Kupując rower na firmę ( dojazdy do pracy ) myślę , że vat odliczyć można .

    janek

  • 2. Data: 2011-04-14 08:40:15
    Temat: Re: Rower zakup odliczenie VAT
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    janek pisze:
    > Kupując rower na firmę ( dojazdy do pracy ) myślę , że vat odliczyć można .

    a jak będzie na nim taki mały silniczek spalinowy to i VAT od benzyny
    dla sporej firmy transportowej da się odliczyć - przy odrobinie szczęścia :)

    andy_nek

  • 3. Data: 2011-04-14 18:43:31
    Od: "janek" <x...@w...pl>

    Masz racje tak wynika z przepisów vat , nie można ttylko paliwa do
    samochodów osobowych